سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
یکشنبه 90 تیر 19 :: 3:49 عصر ::  نویسنده : M.N

اسکابل در توئیت خود آورده است که: زوکربرگ در پاسخ اس ام اس من گفته است: چرا مردم از اینکه من هم یک اکانت گوگل دارم شگفت‌زده شده‌اند..!؟

زوکربرگ  شگفت‌زده از شگفتی طرفداران


به گزارش M.N به نقل از فارنت، پس از آغاز به کار غیررسمی شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس حضور مارک زوکربرگ مؤسس فیس‌بوک در این شبکه اجتماعی به یکی از موضوعات داغ خبری روز اول تبدیل شد.
بسیاری از رسانه‌های خبری نظیر دیلی‌میل و فوربس به این موضوع پرداخته و به اقدامات زوکربرگ در ایجاد پروفایل و حتی ساخت گروه‌های خود (Circles) در گوگل‌پلاس اشاره کردند و گزارش دادند که زوکربرگ داستین موسکوویتز یکی از مدیران ارشد سابق فیس‌بوک و برت تایلور یکی از مدیران فعلی فیس‌بوک را نیز به حلقه دوستان خود در این شبکه اجتماعی اضافه کرده است.
در همین حال و در حالی که هنوز بسیاری از کاربران نسبت به واقعی بودن این موضوع که زوکربرگ نیز به شبکه اجتماعی رقیب خود یعنی گوگل‌پلاس پیوسته است، تردید داشته و دارند. رابرت اسکابل یکی از بلاگرهای مطرح دنیای آی‌تی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که زوکربرگ این موضوع را در پیامکی به او تایید کرده است.
اسکابل در توئیت خود آورده است که: زوکربرگ در پاسخ اس ام اس من گفته است: چرا مردم از اینکه من هم یک اکانت گوگل دارم شگفت‌زده شده‌اند..!؟
اما واقعا چرا باید افراد از اینکه زوکربرگ هم در گوگل‌پلاس برای خود صفحه‌ای ایجاد کرده است شگفت‌زده شوند. شاید پاسخ در نحوه تعامل و رفتار مدیران گوگل با فیس‌بوک باشد.
لری پیج و سرگئی برین مؤسسان گوگل بسیار مخفیانه صفحات شخصی خود را در فیس‌بوک دارند.
سرگئی برین بنا بر اعلام استیون لوی نویسنده ارشد وب‌سایت وایرد با نامه مستعار در فیس‌بوک حضور دارد و اریک اشمیت نیز پس از ماجرای جعل هویت او در این شبکه حضوری نه چندان آشکار دارد.
البته این رفتار مدیران گوگل منحصر بفرد آنان است و دیگر مدیران مانند مدیر مای‌اسپیس حضوری آشکار در گوگل‌پلاس دارند که الزاما به معنای جاسوسی آنها در این شبکه اجتماعی نیست.
ما هم امیدواریم زوکربرگ حضوری فعال‌تر در گوگل‌پلاس نسبت به حضور خود در توئیتر داشته باشد.



موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 19 :: 3:48 عصر ::  نویسنده : M.N
استفاده از دامنه دات org در نامگذاری سایت این سرویس، موضوع جالب توجهی است.
سرویس جدید  پرسش و پاسخ گوگل رونمایی شد

پس از عملکرد ناموفق سرویس پرسش و پاسخ گوگل موسوم به Google Answers، خبرها از راه‌اندازی سرویسی مشابه حکایت دارد.

سرویس Google Answers که در سال ???? راه‌اندازی و در سال ???? بسته شد، مکانی بود که کاربران با مراجعه به آن می‌توانستند پرسش‌های خود را مطرح نموده و به بهترین پاسخ‌های دریافتی، حق‌الزحمه پرداخت کنند.

به گزارشM.N  به نقل از اینفورمیشن ویک، سایت Prizes.org که در حال حاضر مرحله آزمایشی خود را طی می‌کند، یک شبکه تعاملی است که عملکرد مشابهی دارد.

یک سخنگوی گوگل با ارسال ایمیلی گفت: این سایت جایی است که شما می‌توانید با ارائه بهترین ایده‌هایی که به دیگران کمک می‌کند، برنده یک جایزه واقعی شوید.

این ایده‌ها می تواند بسیار متنوع باشد، مثلاً پیشنهادهایی برای گذران بهتر آخر هفته، ایده‌هایی برای ایراد بهترین سخنرانی و برنامه‌ریزی برای کاهش وزن در تابستان.

بر اساس این گزارش، سرویس مزبور مشابه جایزه بنیادX Prize است، که طی آن قرار شده به تیمی که نخستین روبات ماه‌نورد خصوصی را به ماه بفرستد، جایزه سی میلیون دلاری پرداخت شود. با این تفاوت که حوزه کاری Prizes.org بسیار گسترده‌تر است.

طبق سیاست‌های رایج گوگل، در حال حاضر محتواسازی برای Prizes.org فقط برای محدودی از کاربران امکان‌پذیر است اما هر کس می‌تواند با حساب خود در فیس‌بوک یا توییتر وارد سایت شود.

گوگل قصد دارد در آینده تعداد روش‌های برقراری ارتباط با این سایت را افزایش دهد.

یک کارشناس به نام دیوید ریتر (David Ritter) با ابراز خرسندی از ورود گوگل به این عرصه، گفت از اینکه گوگل برای این سایت، دامنه دات org را انتخاب نموده، شگفت‌زده شده است.

وی معتقد است گوگل با این کار قصد دارد فرصت جدیدی برای انجام کاری بزرگ در حوزه جمع‌سپاری، برای خود فراهم نماید.

جمع‌سپاری (Crowdsourcing) به معنای انجام عملی است که قبلاً به طور سنتی به وسیله یک کارمند و یا تحت یک قرارداد انجام می‌شده است، ولی هم‌اکنون به یک جمع ناشناخته و عموماً بزرگی از افراد، تحت یک فراخوان برون‌سپاری م

ی‌شود.




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 19 :: 3:47 عصر ::  نویسنده : M.N

وی برای رسیدن به این محبوبیت مؤسسان گوگل را پشت سربگذارد و اکنون لری پیج یکی از مؤسسان گوگل با کمتر از ?? هزار طرفدار در رتبه دوم قرار گرفته است.

زوکربرگ  سلطان قلب‌های گوگل پلاس

به گزارش M.N به نقل از فارنت، مارک زوکربرگ مؤسس فیس‌بوک اکنون محبوب‌ترین کاربر شبکه اجتماعی رقیب خود یعنی گوگل‌پلاس به حساب می‌آید.
زوکربرگ که اعلام کرده بود که از شگفتی مردم نسبت به حضورش در گوگل‌پلاس شگفت‌زده شده است اکنون دیگر تنها مؤسس بزرگترین شبکه اجتماعی جهان نیست و موفق شده است با حدود ?? هزار طرفدار محبوب‌ترین کاربر شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس نیز باشد.
وی برای رسیدن به این محبوبیت مؤسسان گوگل را پشت سربگذارد و اکنون لری پیج یکی از مؤسسان گوگل با کمتر از ?? هزار طرفدار در رتبه دوم قرار گرفته است.
بنا بر گزارشی که در وب‌سایت تحلیلگر گوگل‌پلاس منتشر شده است زوکربرگ تاکنون تنها ?? نفر را به حلقه‌های خود در گوگل‌پلاس اضافه کرده اما این درحالی‌ست که لری پیج حتی یک نفر از دوستان خود را به حلقه‌های خود اضافه نکرده است.
البته مطمئنا این آمار نهایی نخواهد بود و تعداد کاربران با ادامه کار گوگل‌پلاس و پایان مرحله عضویت با دعوت‌نامه به بیشتر از این تعداد خواهد رسید مثلاً شما ??? میلیون طرفدار زوکربرگ را فرض کنید که به گوگل‌پلاس بیایند حالا به نظر شما با ?? هزار طرفدار فعلی او قابل مقایسه‌اند!



موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:24 عصر ::  نویسنده : M.N

 

معرفی نوکیا ORO

این گوشی یکی از محصولات اعلای برند نوکیاست که با روکشی از طلای ?? عیار، کریستال یاقوت کبود و چرم مرغوب اسکاتلندی تزئین شده است.

ساختار داخلی نوکیا ORO مانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند نوکیا است.

این گوشی سیمبین، با جدیدترین آپدیت آن یعنی Anna اجرا می‌شود.

ارتباط رادیویی ? بانده تا HSDPA ?G و Wi-Fi از بارزترین امکانات ارتباطی نوکیا ORO است.

صفحه‌نمایش ?.? اینچ AMOLED، دوربین ? مگاپیکسل با ضبط ویدئویی ??? پیکسل نیز از دیگر ویژگی‌هایش به شمار می‌رود.

از نظر امکانات اجرایی با دیگر گوشی‌های هوشمند اخیر نوکیا تفاوت چندانی ندارد، اما در میان گوشی‌های اعلا در نوع خود نادر است.

معمولا شما هنگام خرید یک تلفن همراه، بین ظاهر شیک و جدیدترین امکانات باید یکی را انتخاب کنید؛ اما نوکیا ORO هر دو را با هم دارد.


در هر حال، کاملا واضح است که هر کس نوکیا ORO را انتخاب می‌کند، به این فکر نمی‌کند که در مقایسه با قیمتش باید امکانات بیشتری داشته باشد. این کاربران به کیفیت ساخت و مواد مرغوب آن بیشتر اهمیت می‌دهند.

نوکیا ORO قطعا یک تلفن همراه برای کسانی است که نمی‌خواهند تلفن همراهشان مثل بقیه مردم باشد.

بازار هدف این گوشی خاورمیانه و روسیه است؛ جایی که تا کنون بهترین فروش را داشته است.

گابریل اسپراتی، مدیرکل نوکیا در روسیه گفت: « محصولات اعلایی نظیر نوکیا ORO همیشه فروش خوبی در روسیه دارند. کاربران زیادی به دنبال محصولاتی با مواد و کیفیت ساخت عالی هستند که با آن بتوانند موفقیت و جایگاه اجتماعی خوبی به دست آورند. در برخی مناطق، داشتن چنین گوشی اعلایی، مجوزی برای جدی گرفته شدن و دیده شدن در اجتماع است.»

روبرت لی‌هو، طراح مواد اولیه گفت: «هدف ما این است که بهترین مواد را برای این منظور استفاده کنیم. این گوشی از طلای ?? عیار ضدخش ساخته شده است. چرم آن نیز از مرغوب‌ترین چرم‌های اسکاتلندی تهیه شده است. یک کریستال یاقوت کبود نیز به عنوان کلید خانه (home) در نظر گرفته شده است که ? برابر قوی‌تر از شیشه است. »

عرضه نوکیا ORO در کشورهای منتخب از سه ماهه سوم ???? در اروپا، اروپای شرقی، چین و خاورمیانه آغاز خواهد شد.

قیمت این گوشی قبل از اعمال مالیات و یارانه اپراتورها بالاتر از ??? یورو خواهد بود.




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:23 عصر ::  نویسنده : M.N

ابلیت سه‌بعدی نوکیا که در کنفرانس Where 2.0 در ایالت سانتا کلارا کالیفرنیا معرفی شد، واقعی‌ترین سه‌بعدی است و امکانات آن فراتر از قابلیت‌هایی نظیر ارائه مناطق محدود و ساختمان‌ها است. این قابلیت می‌تواند نقشه‌ کل شهر و حومه آن را برای شناسایی در اختیار کاربر قرار دهد.

 

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps

نماهایی از تصاویر 3بعدی کلانشرها در Ovi Maps




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:19 عصر ::  نویسنده : M.N

نوکیا N? از کیفیت ساخت و طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

داستان  طراحی نوکیا N?

بلاگ نوکیا برای پرده‌برداری از اسرار طراحی نوکیا N? با آنتون فالگرِن، رئیس طراحی N? مصاحبه‌ای انجام داده است.

اگر می‌خواهید بدانید چرا طراحی N? با دیگر گوشی‌ها تا این حد متفاوت است، داستان طراحی آن را از زبان طراحش در این مصاحبه بخوانید.


بلاگ نوکیا: نوکیا N? از کجا شروع شد؟
من در طول تابستان ???? ریاست تیمی در کپنهاگ را بر عهده داشتم. همه چیز از آنجا شروع شد. داستان از آنجا شروع شد که می‌خواستیم خط تولید سری گوشی‌های N و E را ادامه داده و آن را به سمت تکامل و پیشرفت هدایت کنیم.

ما با یکی از محصولات سری N کار خود را آغاز کردیم. این گوشی‌ها در بازار گوشی‌های پیشرفته بسیار پرفروش بودند. هدف ما برای موفقیت این نبود که نهایت امکانات و مشخصات با اعداد بالا در گوشی به کار رود. ما می‌دانستیم که باید در تمام سطوح نوآوری داشته باشیم.


من می‌خواهم چیزی را که امروز به آن پیشرفته می‌گویند را تعریف کنم و رویکرد نرم‌افزاری در این گوشی را نمایش دهم و به مردم بگویم این تنها سخت‌افزار گوشی نیست که باعث عالی شدن آن می‌شود. رابط کاربری، پلت‌فرم و نحوه تعامل آنها با هم نیز اهمیت دارد.

می‌دانستید در حال ساخت محصولی برای سیستم عاملی به غیر از سیمبین هستید؟
پرسنل می‌گو در این مورد گفته بودند، اما ما آن را ندیده بودیم. ما سعی کردیم سبک‌های طراحی موجود را ساده و خلاصه کنیم. زیرا کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و این تنها نقطه شروع بود. ما سبک‌های زیادی را امتحان کردیم که همه آنها بر پایه یک نوع طراحی بودند. اما آن طراحی که از همه متفاوت‌تر بود، نوکیا N? بود.


چه چیز باعث یکتایی نوکیا N? می‌شود؟
همه چیزهایی که قبلاً گفته شد و مهم‌تر از همه این پیوستگی شیشه تا لبه‌های گوشی است که حس خوبی دارد. ایده اصلی در این گوشی، پیوستگی یک‌پارچه شکل آن است و من فکر می‌کنم این چیزی بود که ما با رابط کاربری هم دوباره تعریفش کردیم.

کارکردن با یک گوشی که انحنای ملایمی دارد و تا لبه‌، یکپارچگی خود را حفظ کرده بسیار لذت‌بخش است. اگر بخواهید در گوشی‌های دیگر عملکرد لمس کششی انجام دهید، خواهید دید که لبه‌های آن شما را آزار می‌دهند.

وقتی آن را به شکل سه‌بعدی می‌بینید، یک سطح صاف و مستقیم روی محصول نمی‌بینید.

در حقیقت، مدل‌سازی نوکیا N? در CAD بسیار سخت است. این گوشی بیشتر شبیه یک بالش است.

از لحاظ مفهومی، یک بالش طرحی ساده‌ای دارد که فهمیدنش سخت نیست. اما اگر تا به حال چنین سطوحی را با استفاده از کامپیوتر ساخته باشید، می‌دانید که چقدر پیچیده هستند.

بنابراین، ایده مدل آن ساده بوده، اما به عنوان قطعه‌ای هندسی، بسیار استادانه ساخته شده است.

هیچ کلیدی ندارد؟ فقط لمس کششی؟
اگر شما یک بار طعم زندگی بدون کلید را بچشید دیگر به آن باز نخواهید گشت. من در گوشی‌های دیگری نیز لمس‌ِ کششی را امتحان کرده‌ام، اما نتوانستم. علاوه بر این، گوشی‌های که کلید دارند امروزه قدیمی شده‌اند.


چه چیز این طراحی یکپارچه جذاب است؟
هیچ کدام از طراحان، خط‌های شکاف و درز را دوست ندارند. وجود چنین خط‌هایی یعنی نقص. یعنی بخش‌ها و رنگ‌هایی که کاملاً کنار هم قرار نمی‌گیرند. که این بد به نظر می‌رسد و به نوعی اختلال است. مسلماً شما هم چنین چیزی را نمی‌خواهید.

در عین حال، بیشتر طراحان فلز را دوست دارند. نوکیا N? آنتن‌های زیادی دارد. همه ما می‌دانیم که گوشی‌های فلزی چنین قابلیتی ندارند.

اگر شما از پلاستیک استفاده کنید، آنتن بهتر کار می‌کند. اما چالش‌های دیگری را موجب می‌شود. مشتری‌ها برای پلاستیک کمتر از فلز ارزش قائل هستند. اما پلاستیک امواج رادیویی را ازخود رد می‌کند، ولی در مورد فلز این‌گونه نیست.


پلاستیک یک‌تکه پلی‌کربنات آنتن‌دهی بسیار خوبی را فراهم می‌کند. اما وقتی آن را به دست می‌گیریم گران‌قیمت به نظر می‌رسد.

شما برای دانلود پرسرعت و ارتباط سریع با ماهواره نیاز به عملکرد عالی آنتن دارید. بنابراین، از این نظر تجربه کاربری خوبی را با نوکیا N? خواهید داشت.

چالش، زمانی بود که می‌خواستیم یک گوشی پیشرفته از جنس پلاستیک بسازیم. اما در مورد فلز این داستان صدق نمی‌کند.

خیلی عالی است که یک گوشی هوشمند رنگی دیگر می‌بینیم؛ نه فقط یک مستطیل مشکی.

ما کارمان را با یک تکه پلاستیک بدون رنگ آغاز کردیم، در نتیجه این شانس را داشتیم به هر رنگی که دوست داریم فکر کنیم. سرانجام به این تصمیم رسیدیم که از رنگ‌های اصلی استفاده کنیم. سرخابی، آبی و مشکی.

در پلاستیک رنگ از همه مهم‌تر است. بنابراین، ما در واقع رنگ‌هایی را انتخاب کردیم که مردم بتوانند با آنها خودنمایی کنند. قهوه‌ای و خاکستری معمولاً در رنگ پلاستیک استفاده نمی‌شود.

سوال آخر: دوست دارید مشتری‌ها وقتی برای اولین بار نوکیا N? را در دست می‌گیرند چه حسی داشته باشند؟
سوال بسیار خوبی است. نکته مهم این است که به نظر می‌رسد از نظر سخت‌افزاری این گوشی امتیاز منحصر به فردی ندارد. اما در بافت گوشی و رابط کاربری نوکیا N? عملکرد خوبی دارد. امیدوارم اولین برخورد با رابط کاربری مشتری‌ها را شاد کند؛ یعنی کار کردن با گوشی بدون وجود کلید.

امیدوارم که فقط طراحی سخت‌افزاری مهم نباشد. ایده اصلی این بود که یک بستر برای رابط کاربری ایجاد کنیم و کاربر را خوشحال کنیم. وقتی شما تلویزیون تماشا می‌کنید، قاب اطرافش را تماشا نمی‌کنید، تنها محتوا برایتان مهم است.



موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:18 عصر ::  نویسنده : M.N

از تجربه وب بی‌نظیر و نقشه‌ها لذت ببرید، می‌توانید هم از صفحه‌کلید و هم از صفحه‌نمایش لمسی استفاده کنید و از شبکه‌های موبایل بهترین‌ها را دریافت کنید.

سه گوشی  جدید نوکیا با قیمت پایین




نوکیا با معرفی گوشی‌های نوکیا C?-??، نوکیا C?-?? و نوکیا C?-?? سه گوشی جدید با قیمت پایین را به مجموعه گوشی‌هایش افزود.

مِری مک‌داوِل، رئیس بخش تجارت تلفن‌های همراه گفت: «این گوشی‌ها تجربه وب، نقشه و پیام‌رسانی بی‌رقیبی را فراهم می‌کنند. ما با ایجاد گزینه‌های انتخاب صفحه‌نمایش لمسی و یا صفحه‌کلید، همه چیز را در دسترس شما قرار داده‌ایم و کاربری ساده در یک گوشی با قیمت پایین را با گزینه‌های دوسیم‌کارت و تک‌سیم‌کارت ایجاد کرده‌ایم.»

نقشه‌ها و امکانات دیگر

نوکیا C?-?? سومین گوشی دوسیم‌کارته نوکیاست که طی ماه گذشته به بازار معرفی شده است که با قابلیت‌های متفاوت دوسیم‌کارته نوکیا همراه است. این قابلیت‌ها شامل امکاناتی است که به کاربر امکان می‌دهد تا ? سیم‌کارت را با ظاهری اختصاصی شخصی‌سازی کند و با گزینه تعویض آسان یا Easy Swap کاربران بتوانند بدون خاموش کردن گوشی و درآوردن باتری سیم‌کارت‌ها را عوض کنند. نوکیا C?-?? نیز نسخه تک‌سیم‌کارته است که امکاناتی مشابه دارد. علاوه بر این، از قابلیت‌های push messaging و IMهای (Instant Messaging) گوناگون برخوردار است. نوکیا C?-?? با رنگ‌هایی زنده و رنگ و لعابی صاف و صیقلی به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی‌ها همه با نقشه‌های جدید برای سری ?? عرضه می‌شوند. علاوه بر این، نقشه‌های محلی و مکان‌های مورد علاقه از پیش روی گوشی نصب شده است. به این معنی که کاربران می‌توانند نقشه‌ها و مسیرها را حتی در حالتی که گوشی آفلاین است نیز ببینند. بنابراین، در هزینه دانلود نقشه از طریق شبکه موبایل صرفه‌جویی می‌شود.

اینترنت برای همه

هر سه گوشی تجربه اینترنت بی‌نظیری از طریق فناوری فشرده‌سازی اطلاعات توسط مرورگر نوکیا دارند که هزینه مرور صفحات را کمتر می‌کند و سرعت دانلود را بیشتر. که این هم به سود مشتری است و هم اپراتور. مرورگر با یک صفحه شروع محلی بارگذاری می‌شود و به کاربر امکان دسترسی به بیشترین محتوای مربوط را می‌دهد. علاوه بر این، مرورگر نوکیا از زبانه‌ای برخوردار است که دسترسی آسان به اطلاعات مورد علاقه یا اطلاعاتی که قبلا مشاهده شده را ممکن می‌سازد.

مک‌داول چنین ادامه داد: «ما می‌خواهیم دسترسی به وب برای همه آسان، سریع و مقرون به صرفه باشد. فناوری که آن سوی مرورگر نوکیا وجود دارد به این معنی است که مشتری‌ها مخصوصا کسانی که به تازگی به اینترنت موبایل پیوسته‌اند بتوانند اطلاعاتی را که نیاز دارند را به سرعت به دست آورند. همین‌طور مرورگر نوکیا محتوای محلی مربوط را به آنها ارائه داده و تجربه کلی با آن را شخصی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.»

این سه گوشی از رادیو اف‌ام استریو، پخش‌کننده رسانه و پشتیبانی از حافظه برخوردار هستند که می‌توان آنها را تا ?? گیگابایت ارتقا داد تا کاربران قادر باشند هزاران فایل عکس، ویدئو و موزیک را ذخیره کنند.

قیمت تقریبی نوکیا C?-?? و C?-?? حدود 75 یورور و نوکیا C?-?? حدود ?? یورو تخمین زده می‌شود. انتظار می‌رود همه این گوشی‌ها در سه ماهه سوم ???? به بازار جهانی عرضه شوند.



موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:18 عصر ::  نویسنده : M.N

DigiTimes به نقل از سازندگان قطعات گزارش داد که آی‌فون ? شیشه‌ای خمیده خواهد داشت.

اطلاعات  تازه از آی‌فون 5
طبق گزارش DigiTimes، تیم استیو جابز، مدیر اجرایی اپل، حدود ??? ماشین برش شیشه برای استفاده در برش شیشه‌های خمیده برای آیفون ? خریداری کرده است.
شایعات حاکی از تولید iPhone ? در ماه سپتامبر است؛ آی‌پاد نانو نسل قبل که یکی از محصولات پرطرفدار اپل محسوب می‌شود، شیشه‌ای کمی خمیده دارد و از دیگر اطلاعات منتشر شده درباره آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

?- صفحه نمایش بزرگ‌تر از لبه تا لبه و نزدیک به ?.? اینچ

?- ضخامت کم‌تر نسبت به آیفون ?

?- پردازنده سریع‌تر A?

?- آنتن‌دهی قوی‌تر نسبت به آیفون ?

?- دوربین هشت مگاپیکسلی

?- آیفون ? تا پایان سال ???? و یا حتی اوایل ???? عرضه نخواهد شد

?- تولید این محصول در ماه سپتامبر ???? آغاز می‌شود



موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:17 عصر ::  نویسنده : M.N

گوشی‌های موبایل در چند سال اخیر بحث‌ها و موضوعات جالبی را در عرصه فناوری در دنیا به دنبال داشته است. یکی از این موضوعات که بسیار پرطرفدار و جنجالی است بحث گوشی‌های لوکس می‌باشد. گوشی‌های لوکس گوشی‌های هستند که صرف نظر از محتوای فنی و قابلیت‌های فناوری دارای بدنه‌های تزئینی و از جنس طلاو جواهر هستند.

Vertu Cobra قیمت :170 هزار پوند

Motorola V220 قیمت :28 هزار پوند

iPhone قیمت :1.7 میلیون پوند

GoldVish Pieces Unique قیمت :695 هزار پوند

iPhone قیمت :8 میلیون دلار

iPhone قیمت :22 هزار پوند

Diamond Crypto Smartphone قیمت :595 هزار پوند





موضوع مطلب :
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:9 عصر ::  نویسنده : M.N

نظرسنجی‌های اخیر از وابستگی شدید مردم آمریکا به اینترنت پرسرعت، فیس‌بوک، گوگل و ایمیل خبر می‌دهد.

بدون  اینترنت پرسرعت زندگی غیرممکن است
نظرسنجی‌های اخیر حاکی از آن است که بیشتر مردم آمریکا معتقدند بدون اینترنت پرسرعت نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند!

به گزارش M.N به نقل از پایگاه خبری ونکوور سان، اینترنت پرسرعت کاربردی‌ترین و تاثیرگذارترین فناوری در یک دهه اخیر به‌شمار می‌رود.

طبق نظرسنجی موسسه بین‌المللی زاگبی، اینترنت پرسرعت و پس از آن فیس‌بوک و گوگل به ترتیب برترین فناوری‌های ده سال اخیر محسوب می‌شود.

از مجموع ???? بزرگسال آمریکایی که در این نظرخواهی آنلاین مشارکت داشته‌اند، ?? درصد گفته اند که بدون اینترنت پرسرعت نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند. ?? درصد نیز ایمیل را شیشه عمر خود می‌دانند!

به گزارش M.N،از این افراد سوال شده که به نظر آنها برترین و کاراترین پیشرفت فناوری در سال آینده چه خواهد بود؟ در پاسخ، ?? درصد از وسایل تفریح و سرگرمی خانگی نام برده‌اند و ?? درصد نیز به طور کلی به رایانه اشاره نموده‌اند.

?? درصد پاسخ‌دهندگان معتقدند در آینده تراشه‌های رایانه‌ای به منظور پیگیری وضعیت سلامتی، در بدن انسان‌ها کار گذاشته خواهد شد و روبات‌ها نیز به انجام کارهای دستی قادر خواهند بود.



موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 180457