سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 مهر 25 :: 7:40 عصر ::  نویسنده : M.N
Facebook app for iPad Facebook app for iPad

بالاخره Application فیسبوک مخصوص iPad نیز عرضه شد تا کاربرانی که به این شبکه اجتماعی علاقه مند می باشند، بتوانند راحت تر از آن استفاده کنند. در ادامه ویژگی های این App را مشاهده می کنید. به نظر شما مرور فیسبوک با استفاده از این App ساده تر است یا با استفاده از مرورگر وب ؟

آگهی تبلیغاتی

بعد از مرحله Sign-in ، وارد فیس بوک در محیط این نرم افزار می شوید. شکل ظاهری این App با شکل ظاهری فیس بوک در مرورگر وب متفاوت است.

facebook-ipad-app-986

یکی از تفاوت های عمده این برنامه با شکل ظاهری فیسبوک در مرورگر ها این است که در این App خبری از قسمت News and Feed نیست و همه چیز توسط ستون مشکی رنگ سمت چپ دستگاه کنترل می شود.

facebook-ipad-app-578

به نظر می رسد در این App، همه چیز کمی سازماندهی شده و مرتب تر از ظاهر فیسبوک در مرورگراست.

Notification ها در این App در قسمت بالای صفحه ، نمایش داده می شوند.

قسمت آلبوم عکس چند ویژگی جدید دارد. از ویژگی های مثبت این App در قسمت آلبوم عکس ها، می توان به قابلیت مشاهده عکس های موجود در آلبوم ها به صورت همزمان و قابلیت اضافه کردن عکس ها از Photo Library آیپد به عکس های فیسبوک اشاره کرد.

 

facebook-ipad-app-3165

البته آلبوم عکس های فیسبوک در این App قابلیت ویرایش عکس ها را ندارد. علاوه بر این قابلیت اضافه کردن یک مجموعه عکس یا یک آلبوم بصورت همزمان نیز وجود ندارد. با هر بار فشردن دکمه + تنها می توانید یک عکس به آلبوم عکس هایتان اضافه کنید.

با کلیک کردن روی هر عکس اضافه شده می توانید به سادگی آن را لایک کرده و یا Tag کنید. ولی نمی توانید آلبوم های جداگانه را ویرایش کنید و یا عکس آلبوم ها را از یک مجموعه به مجموعه دیگر منتقل کنید. در واقع تنها با استفاده از دکمه + می توانید عکس ها را از Photo Album آیپد به گالری عکس های فیسبوک اضافه کنید.

اگر شما هم از آیپد استفاده می کنید و به شبکه اجتماعی فیسبوک علاقه مندید، می توانید این App رایگان را از App Store اپل دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 179547