سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:53 عصر ::  نویسنده : M.N

ویلارد بویل فیزیکدان کانادایی، در سن 86 سالگی درگذشت.

پدر  دوربین‌های دیجیتالی درگذشت
ویلارد بویل (Willard Boyle) پدر دوربین‌های دیجیتالی در سن ?? سالگی درگذشت.

 ویلارد بویل فیزیکدان سرشناس کانادایی که در سال ???? جایزه نوبل فیزیک را دریافت کرده بود، در سن ?? سالگی درگذشت.

آقای بویل به همراه یک فیزیکدان دیگر به نام جورج اسمیت، در سال ???? مشترکاً این جایزه را به دلیل نقش‌شان در اختراع یک ردیاب نوری (CCD) که در قلب تمام دوربین‌های دیجیتال قرار دارد، دریافت کردند.

مبلغ جایزه نوبل معادل ??? هزار دلار است.

ویلارد بویل در ?? اوت سال ???? در شهر امهرست کانادا به دنیا آمد و در سال ???? به اخذ دکترای فیزیک نائل شد.

یادآور می‌شود دوربین دیجیتال دوربینی است که اطلاعات تصویر را به صورت ارقام عددی در نوعی از حافظه رایانه‌ای ذخیره می‌نماید.

امروزه استفاده از این نوع دوربین‌ها بسیار رواج یافته است.



موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:53 عصر ::  نویسنده : M.N

دیکتاتور مخلوع مصر به اتهام قطع کردن اینترنت در جریان انقلاب 25 ژانویه محاکمه می‌شود.

محاکمه  مبارک به دلیل قطع کردن اینترنت مصر

حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر و تنی چند از سران ارشد رژیم سابق این کشور، قرار است به دلیل قطع کردن عمدی سرویس‌های اینترنتی محاکمه شوند.

 علاوه بر حسنی مبارک، احمد نظیف نخست‌وزیر، طارق کامل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حبیب العادلی وزیر سابق این کشور نیز در ردیف متهمان این پرونده قرار دارند.

این افراد قرار است به دلیل قطع نمودن اینترنت و شبکه‌های ارتباطاتی در جریان انقلاب ?? ژانویه مصر، به پرداخت غرامت محکوم شوند.

میزان این غرامت را دادگاه تعیین خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سه شرکت فودافون، موبینیل و اتصالات نیز متهم شده‌اند که مفاد قرارداد سرویس‌دهی خود را نقض کرده‌اند و در همان زمان که شهروندان مصری شدیداً به برقراری ارتباط با دیگران نیاز داشتند، آنها را از این سرویس‌ها محروم ساخته‌اند.

این شرکت‌ها همچنین به نقض اصل ?? قانون اساسی مصر متهم شده‌اند.

بنا بر این اصل، زندگی شهروندان مصری دارای حریم و حرمتی است که قانون از آن پاسداری می‌کند.

محمد عبدالعال یکی از وکلای این پرونده از دادگاه خواست غرامت به دست آمده را به ایجاد نهادی با کارکرد پیشرفت آموزش و پژوهش‌های علمی در کشور اختصاص دهد.

گفتنی است طبق قانون مصر تمام ایمیل‌ها، تلگراف‌ها و تماس‌های تلفنی مردم محرمانه محسوب شده و مصادره یا کنترل آن جز با حکم قضایی و وفق مقررات، آن هم به مدت محدود امکان‌پذیر نیست.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:52 عصر ::  نویسنده : M.N

اینترنت به عنوان یک حوزه عمومی ‌گسترده و فارغ از هرگونه ردی ازدولت (یا بهتر است بگوییم کمترین نقش) به چنان قدرتی در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی دست یافته که دولت‌های مدرن ـ صرف‌نظر از خاستگاه سیاسی و فرهنگی ـ نتوانسته‌اند به آن دست یابند.

در برابر  اینترنت
بحث درباره دولت و نقش آن در حوزه عمومی ‌که رد آن را می‌توان در طول یک قرن گذشته گرفت باعث شکل‌گیری دو جریان بزرگ ـ مارکسیسم و لیبرالیسم ـ در حوزه سیاست شده است که از آن‌ها می‌توان با عنوان جریان‌های غالب در سیاست قرن بیستم نام برد.

 هرچند این دو جریان در مواجهه با واقعیت‌های تاریخی قرن دستخوش تغییرات گسترده‌ای شدند اما قرن بیست و یکم به عنوان قرن فناوری که اوج آن‌را می‌توان در نفوذ خیره‌کننده اینترنت در زندگی روزمره مشاهده کرد، به مراتب سخت‌تر از واقعیت‌هایی است که آن‌ها تاکنون تجربه کرده‌اند.

اینترنت به عنوان یک حوزه عمومی ‌گسترده و فارغ از هرگونه ردی ازدولت (یا بهتر است بگوییم کمترین نقش) به چنان قدرتی در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی دست یافته که دولت‌های مدرن ـ صرف‌نظر از خاستگاه سیاسی و فرهنگی ـ نتوانسته‌اند به آن دست یابند.

همین مساله باعث شده است که آن‌ها در برابر این قدرت خیره‌کننده بی‌تفاوت ننشینند اما ورود آن‌ها به این عرصه بعضا با اصولی که آن‌ها با تکیه بر آن موفق به کسب قدرت شده‌اند، در تناقض قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد، تناقضات سیاسی دولت‌های مدرن در برابر اینترنت را باید از همین زاویه نگاه کرد.

اوج این تناقضات را می‌توان در نشست آخر گروه هشت مشاهده کرد.

صرف‌نظر از این تناقضات، کار‌شناسان معتقدند ماهیت بی‌مرز اینترنت عملا امکان هرگونه نظارت را از سوی دولت‌ها یا نظارت یگانه از سوی یک نهاد بین‌المللی غیرممکن می‌کند.

کار‌شناسان معتقدند برای مهار ابعاد منفی اینترنت از جمله پورنوگرافی کودکان، حفظ حریم خصوصی و رعایت قانون کپی رایت که از موضوعات محوری در نشست آخر گروه هشت است، باید بیش از راهکارهای نظارتی به دنبال راهکارهای فناوری بود.

به عبارت دیگر برای رفع مشکلات حوزه عمومی ‌باید به فعالان حوزه عمومی‌مراجعه کرد نه دولت‌ها.

در نشست آخر گروه هشت که برای اولین بار در تاریخ این گروه با حضور مدیران ارشد اینترنتی مثل مارک زوکربرگ خالق شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اریک اشمیت مدیر پیشین گوگل برگزار شد، حاضرین درباره حاکمیت بر اینترنت با یکدیگر گفتگو کردند، اما وجود اختلافات اساسی از جمله تفاوت در میزان ضریب نفوذ اینترنت در یک سو و سطح فرهنگ سیاسی و اجتماعی کشورهای عضو در سوی دیگر باعث شد که این نشست در بیانیه پایانی خود تنها به اتخاذ مواضع کلی بسنده کند و این تناقض را دست کم برای آینده نامعلوم به حال خود بگذارد.



موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:52 عصر ::  نویسنده : M.N

همزمان با تشدید فشارها برای تشکیل دولت فلسطینی، کاربران اینترنتی موافق این موضوع نیز دست به کار شده‌اند.

کلید خانه،  نماد شصت و سومین سالگرد آوارگی فلسطینی‌ها
کلید خانه، نماد شصت و سومین سالگرد آوارگی فلسطینی‌ها

روزنامه هاآرتص چاپ تل‌آویو با انتشار گزارشی، از وحشت مقامات اسرائیلی از روند رو به رشد استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بین کاربران مخالف این رژیم خبر داد.

 چندی پیش باراک اوباما در سخنانی در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر کشور اسرائیل، از این کشور خواست به مرزهای سال ???? بازگردد.

کشورهای بسیاری از این سخنان رئیس‌جمهور آمریکا استقبال کرده‌اند اما اسرائیل با آن شدیداً مخالفت ورزیده است.

بر اساس این گزارش، هر چه به تاریخ به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطینی نزدیک‌تر می‌شویم بر شمار آن دسته از کاربران فعال اینترنتی که موافق این موضوع هستند افزوده می‌شود.

این افراد در سایت‌های فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب عبارات و ویدئوهایی در حمایت از این اقدام منتشر می‌کنند و تسریع در روند شکل‌گیری دولتی فلسطینی را خواستار هستند.

شواهد نشان می‌دهد که اسرائیل در حال ورود به وضعیت جدیدی است که به نظر می‌رسد شرایط را برای این کشور دشوارتر خواهد ساخت.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود به رسمیت شناخته شدن دولت فلسطین در ماه سپتامبر سال جاری تحقق یابد.

یگال پالمور سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل در این خصوص گفته است: ما منتظر وقوع هر نوع حادثه‌ای در ماه سپتامبر هستیم اما نمی‌دانیم این حادثه دقیقاً چیست.

بنا به گفته هاآرتص، اسرائیل در حال کسب آمادگی لازم برای رصد دائمی وبلاگ‌ها، تالارهای گفتگوی اینترنتی و سایت‌های توییتر و فیس‌بوک است.




موضوع مطلب :

بعضی وقت‌ها هم یک فضاهای بی‌جهتی شکل می‌گیرد کـه واقعیتی به آن صورت ندارد و مـا به عنوان دستگاه اطلاعاتی تسلط کامل داریم.

حیدر  مصلحی،‌وزیر اطلاعات
حیدر مصلحی،‌وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات به دستگاه‌های دولتی و خصوصی کشور که از فضای اینترنت استفاده می‌کنند توصیه کرد بـه تذکرات و توصیه‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 حجت‌الاسلام حیدر مصلحی گفت: فضای امـروز بـه گـونه‌ای است که تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی کشور از اینترنت استفاده می‌کننـد و بعضی اوقات هم بی‌توجهی می‌کنند که اسرار و اطلاعات دستگاه‌های خود را در فضای اینترنت منتشر می‌کنند و ما به آنها توصیه می‌کنیم تذکرات و توصیه‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: سلطه‌ای کـه تشکیلات اطلاعاتی کشور بر شبکه مجازی و اینترنت دارد به این راحتی اجازه نمی‌دهد که ویروسی وارد کشور شود.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: اگر یک جایی هم جاسوس و یـا یک فرد فریب خورده‌ای هم اقدامی را انجام دهد با پیش‌بینی‌های بسیار خوبی کـه در وزارت اطلاعات صورت گرفته، ویروس‌ها کنترل می‌شود.

وزیر اطلاعات افزود: بعضی وقت‌ها هم یک فضاهای بی‌جهتی شکل می‌گیرد کـه واقعیتی به آن صورت ندارد و مـا به عنوان دستگاه اطلاعاتی تسلط کامل داریم و اجازه فعالیت هر ویروسی را نخواهیم داد همانگونه که قبلا ویروسی نفوذ کرده بود که با آن برخورد کردیم و دو سال بعد از اقدام برخوردی ما اطلاع‌رسانی شد.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:50 عصر ::  نویسنده : M.N

این خط تولید شامل تلویزیون‌های هوشمند و نیز تلویزیون‌های سه‌بعدی می‌باشد که با مشارکت شرکت‌های ال.جی و گلدیران در منطقه صنعتی شهر سیرجان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی  نسل جدید تلوویزیون‌های ال.جی در ایران

خط توبید نسل جدید تلویویزن‌های ال.جی در ایران آغاز به کار کرد.

 این خط تولید شامل تلویزیون‌های هوشمند و نیز تلویزیون‌های سه‌بعدی می‌باشد که با مشارکت شرکت‌های ال.جی و گلدیران در منطقه صنعتی شهر سیرجان راه‌اندازی شد.

در مراسم افتتاح رسمی این کارخانه که با حضور شمار زیادی از مقامات کشوری و محلی و نیز مسئولین دو شرکت ال.جی و گلدیران همراه بود، میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری با استقبال از این ابتکار ارزشمند که باعث ایجاد اشتغال در منطقه می‌گردد، بر تمایل خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران غلیرغم وجود برخی تحریم‌ها تاکید کرد و حمایت دولت از این اقدام را اعلام کرد.

همچنین هاشمی رییس کمیسیون صنایع مجلس نیز با اشاره به رویکرد مثبت دو سفارت‌خانه ایران و کره جنوبی در کشور مقابل، برنامه مجلس شورای اسلامی را در حمایت از این اقدامات و نیز پشتیبانی از سرمایه‌گذاری خارجی عنوان کرد.

در این برنامه همچنین تعداد دیگری از مسئولین حاضر از جمله سفیر کره در ایران و نماینده سیرجان در مجلس، پیشینه و اهمیت راه‌اندازی این کارخانه را مورد بررسی قرار دادند.

حسین تنهایی قائم مقام شرکت گلدیران نیز در این مراسم با ابراز مسرت از نتیجه‌گیری از تلاش چندماهه برای راه‌اندازی این خط تولید و تشکر از مدیران دولتی و محلی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری طرف کره‌ای، بتواند ضمن گسترش شمار محصولات این کارخانه، نهایتا به سمت صدور محصولات نیز حرکت کند.

در پایان مسئولین و شرکت کنندگان ضمن بازدید از خط تولید تلویزیون‌های نسل جدید ال.جی در ایران، با مراحل متفاوت این فرایند و بخش‌های مختلف این خط تولید از نزدیک آشنا شدند.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:48 عصر ::  نویسنده : M.N

مسابقه تولید تلویزیون‌های بسیار بزرگ با قابلیت‌های رویائی و قیمت‌های افسانه‌ای مدتهاست که توسط برندهای گوناگون آغاز شده است.

ساخت  تلویزیون 32 اینچی سه بعدی سامسونگ



در این میان با گذشت زمان و ایجاد فناوری‌های جدیدتری مثل وضوح Full HD، امکان اتصال به شبکه اینترنت و جدید‌تر از همه فناوری نمایش تصاویر سه بعدی، این پنل‌های تصویری نیز به این فناوری‌های روز مجهز می‌شوند.

  یکی از نکات همیشگی تلویزیون‌های پیشرفته کلاس LCD و LED که تقریبا هیچگاه از زمان ارائه اولین نمونه‌های این مدل‌ها نیز تغییر چندانی را شاهد نبوده، ارتباط معکوس سطح امکان یک پنل با سایز آن است، بطوریکه در اغلب موارد پیشرفته‌ترین نمونه‌ها، بزرگ‌ترین آن‌ها نیز به حساب می‌آمدند.

تقریبا هیچگاه امکانات یک پنل ?? اینچی در قالب یک مدل کوچک ?? اینچی قابل دسترس نبود.

نکته دیگر در این میان قیمت بسیار بالای پنل‌های بزرگ بخصوص در رده سه بعدی هاست که بدین ترتیب با توجه قیمت بسیار بالای این تلویزیون‌ها، تعداد کاربران استفاده کننده از این فناوری نیز محدود به خریداران با بودجه نامحدود شده، و امکان تهیه این تلویزیون‌ها توسط کاربران عادی معمولا وجود ندارد.

اما این روند نیز آرام آرام تغییرات مشخصی را به خود می‌بیند و اولین گام در این زمینه توسط شرکت سامسونگ برداشته شده است.

این شرکت به تازگی یک مدل ?? اینچی سه بعدی را به نمایش گذاشته است، که از لحاظ امکانات هیچ تفاوتی با نمونه‌های بزرگ‌تر این کلاس بخصوص Smart TV‌های ?? اینچی این شرکت که به تازگی معرفی شده‌اند، ندارد.

این مدل جدید که D???? نام دارد و در اواسط آوریل امسال بصورت رسمی به نمایش گذاشته شد دارای وضوح Full HD ست و بطور کامل از فناوری سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

بدین ترتیب می‌توان آن را اولین تلویزیون سه بعدی جهان با سایز ?? اینچی قلمداد کرد.

از دیگر قابلیت‌های این پنل کوچک باید به امکان تبدیل محتوای دو بعدی معمول به تصویر سه بعدی یاد کرد که لذت استفاده از این صفحه نمایش را دو چندان می‌کند.

پنل ساخت این صفحه نمایش از نوع پیشرفته و اختصاصی Crystal Black است که کنتراست و زاویه دید مطلوبی را ایجاد می‌کند.

موتور پردازش سه بعدی تصویر در این تلویزیون نیز از نوع ?D Hyper real engine است که این یکی نیز هیچ تفاوتی با مدل‌های گرانقیمت و غول پیکر سامسونگ در این رده ندارد.

در این تلویزیون برای کاهش هر چه بیشتر پدیده تداخل تصویر (Cross talk) و لرزیدن و چشمک زدن تصویر از فناوری Smart real motion استفاده شده که نتیجه آن تصویری با حداقل میزان تداخل و لرزیدن است، که یکی از مشکلات اصلی تلویزیون‌های سه بعدی یعنی ایجاد سرگیجه و خسته شدن چشم پس از اندکی تماشای تصویر را بطرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

دیگر نکته جذاب و مهم در مورد D???? قرار گیری آن در رده Smart TV‌ها با پشتیبانی آن از سرویس‌های آنلاین در نظر گرفته شده در این قسمت است، بطوریکه با برقراری ارتباط دستگاه با شبکه اینترنت می‌توان علاوه بر جستجو و گشت و گذار در اینترنت به بخش Smart Hub سامسونگ نیز متصل شده و از آن طریق به دانلود Application‌های مختلف پرداخت و به شبکه‌های اجتماعی گوناگون نیز به صورت کامل دسترسی پیدا کرد.

شرکت سامسونگ قرار است در گام نخست این تلویزیون را به بازارهای کره جنوبی عرضه کند و هنوز صحبتی مبنی بر زمان انتشار و قیمت احتمالی آن در بازارهای جهانی در دسترس نیست.

قیمت در نظر گرفته شده برای این پنل در درون کره رقمی برابر یک میلیون و ??? هزار Won است که با یک حساب ساده چیزی در حدود ???? دلار آمریکا خواهد شد.

این رقم با اینکه برای یک تلویزیون ?? اینچی اندکی گران به نظر می‌رسد.

اما با در نظر گرفتن قابلیت‌های سه بعدی این پنل به راحتی می‌توان آن را ارزان‌ترین تلویزیون سه بعدی به حساب آورد.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:48 عصر ::  نویسنده : M.N

خط تولید پخش کننده‌های Blu-ray شرکت سامسونگ شاهد حضور سه مدل جدید و انقلابی در لیست تولیدات سال ???? خواهد بود.




این سه مدل جدید به ترتیب میزان امکانات شامل BD-D????، BD-D???? و بلاخره BD-D???? می‌شوند، که علیرغم برخی اختلافات کوچک و بزرگ در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری، همگی امکانات پیشرفته‌ای را در این کلاس ارائه می‌دهند.

 سه جنبه اصلی طراحی سامسونگ در مدل‌های جدید این شرکت شامل Symmetric یا متقارن، Slot-in یا قرارگیری درایو بصورت داخلی و Slim یا باریک و ظریف می‌شود، که مجموعا بروی هم ایده ?S سامسونگ را تشکیل داده و تقریبا در هر سه مدل این کلاس نیز بکار گرفته شده‌اند.

D???? بعنوان پیشرفته‌ترین عضو این گروه عنوان باریک‌ترین و باریکترین‌ترین نمونه در کلاس پخش کننده‌های Blu-ray در تمامی برند‌ها را نیز به خود اختصاص می‌دهد، جائیکه ارتفاع بسیار ناچیز ?? میلیمتری این پلیر با هیچ نمونه دیگر قابل مقایسه نیست.

این پخش کننده زیبا که از طراحی جذاب و رنگ متفاوتی برخوردار است در ردیف مشخصات اصلی و قابلیت‌های یک پخش کننده نیز حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد.

سیستم پیشرفته تولید تصویر در این پلیر سه بعدی Full HD با کمک موتور پردازشی اختصاصی Hyper Real Engine سامسونگ صورت می‌پذیرد که ایجاد تصاویری شفاف و چشم نواز در کنار پشتیبانی از کدک‌های متعدد تصویر از مهم‌ترین نقاط قوت آن به حساب می‌آیند.

بهبود وضوح و کیفیت ویدئو از منابع مختلف تصویری همانند استریم‌های تحت وب از دیگر جنبه‌های مثبت این موتور پردازشی‌ست.

D???? یک پلیر مجهز به قابلیت DLNA بر بستر اتصال بی‌سیم Wi-Fi است که امکان انتقال و پخش عکس، صوت و تصویر از دستگاه‌های منطبق با این فناوری همچون گوشی‌های موبایل یا دسک تاپ‌های خانگی بصورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه سیمی را فراهم می‌آورد.

امکان کنترل دستگاه پس از ایجاد تماس به این روش با قابلیت اختصاصی One Foot Connection از دیگر جنبه‌های این فناوری به حساب می‌آید.

سامسونگ جایزه ارزشمند بهترین ابتکار در طراحی و مهندسی این پلیر را از نمایشگاه CES???? خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، مدل D???? قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارا می‌باشد.

دومین پلیر در این گروه D???? است که بار دیگر هر سه جنبه طراحی سامسونگ یعنی استفاده از اجزای متقارن، حضور درایو داخلی و طراحی ظریف و باریک در آن رعایت شده است.

این پلیر همچون مدل قبلی یک نمونه سه بعدی Full HD با امکان پخش محتوای ????p و ارتقا وضوح یا upscaling است.

گیرنده داخلی Wi-Fi با پشتیبانی از DLNA و دکمه‌های کنترلی تمام لمسی دیگر موارد حاضر در این پخش کننده را تشکیل می‌دهند.

فناوری‌های اختصاصی سامسونگ برای اشتراک محتوا همچون AllShare در این مدل نیز دیده می‌شوند و از قسمت Samsung Apps بعنوان جزئی از Samsung Smart Hub می‌توان به طیف وسیعی از سرویس‌های استریم محتوای صوتی و تصویری همچون YouTube و مواردی از این قبیل دسترسی پیدا نمود.

گزینه جدیدی نیز در این بخش برای جستجوی مستقیم ویدئوی مورد نظر از سرویس‌های اشتراک گذاری محتوا در نظر گرفته شده است.

سومین و آخرین مدل در این زمینه BD-D???? نام دارد که برای کاربران علاقمند به فناوری پیشرفته روز با قیمتی مناسب و رقابتی طراحی شده است.

ابعاد این مدل در مقایسه با D???? با کاهشی در حدود ?? میلیم‌تر در عرض و افزایش ? میلیمتری در ارتفاع همراه بوده است.

این پلیر سه بعدی Full HD دارای یک پورت HDMI و دو پورت USB بوده و امکان برخورداری از اتصال Wi-Fi با دانگل جداگانه نیز برای آن وجود دارد که بدین ترتیب امکان اشتراک گذاری با فناوری AllShare و دسترسی به سرویس‌های استریم محتوای صوتی تصویری بوسیله Smart Hub برای این مدل نیز در دسنرس قرار می‌گیرد.

BD-D???? برخلاف دو مدل دیگر از اسلات داخلی استفاده نمی‌کند و لودینگ دیسک به درون دستگاه به شیوه معمول خارج شدن Tray صورت می‌پذیرد.

سیستم‌های صوتی مورد پشتیبانی این پلیر نیز شامل کانال‌های ?. ? دالبی و DTS ?. ? می‌شود.



موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:44 عصر ::  نویسنده : M.N

نماهای مختلف و ظواهر گوشی Nexus S 4G محصول مشترک Google و Samsung رو در کلیپ فوق تماشا فرمایید.

< width="300" height="220" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" data="/media/flvplayer.swf?click=/media/images/flvplaybutton.jpg&file=http://itna.ir/images/docs/files/000018/nf00018159-1.flv&showfsbutton=true">
گوشی موبایل Samsung Nexus S



موضوع مطلب :
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 2:44 عصر ::  نویسنده : M.N

شرکت اپل به موسسه استانداردهای مخابراتی اروپا پیشنهاد داد که سیم‌کارت‌های جدید کوچک‌تری برای نسل بعدی آی‌فون تولید کند.

سیم‌کارت‌های کوچک برای آی‌فون 5



سخنگوی موسسه استانداردهای مخابراتی اروپا تائید کرد که اپل این پیشنهاد را ارائه کرده است، البته به گفته وی هنوز پیشنهاد اپل مورد تائید قرار نگرفته است.

وی اظهار کرد:‌ اپل پیشنهاد خود را به کمیته فنی پلت‌فورم کارت هوشمند ارسال کرده است اما هنوز این پیشنهاد به تصویب نرسیده است.

تاکنون هیچ جزئیاتی درباره این پیشنهاد ارائه نشده است.

به گفته مقامات مخابراتی اروپا اپل قصد دارد نسل بعدی تلفن هوشمند آی‌فون را (آی‌فون ?) را به زودی عرضه کند که با سیم کارت‌های کوچک‌تر فعال می‌شوند.




موضوع مطلب :
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >   
درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181183