سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 

سازمان بین‌المللی GSM Association طی بیانیه‌ای اعلام کرد که لیست شرکت‌های حاضر در این کنفرانس تکمیل شده است که از جمله اعضای آن می‌توان به سامسونگ، HP، RIM و ... اشاره کرد. این شرکت‌ها در نظر دارد با حضور خود از پلتفورم موبایلی جدید Beda رونمایی کنند.

حضور  مایکروسافت و نوکیا در کنفرانس توسعه نرم‌افزارهای موبایلی



یکی از مهم‌ترین اهدافی که توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در این گردهمایی حضور می‌یابند، ارایه برنامه‌ها و خدمات جدید برای سیستم‌عامل ویندوز فون ? است که تمام بخش‌ها از تولید ابزار و نرم‌افزار گرفته تا بازی‌های رایانه‌ای جدید را شامل می‌شود و به عنوان منبع درآمد جدید برای مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار به حساب می‌آید.


در جریان این کنفرانس «روز توسعه بلک‌بری» نیز برگزار می‌شود تا طی آن شرکت‌های نرم‌افزاری ابزارهای خود را برای سیستم‌عامل و گوشی‌های هوشمند شرکت RIM ارایه دهند. شرکت نوکیا و اپراتور Wholesale Applications Community نیز در حال فعالیت و همکاری با اعضای این کنفرانس هستند تا آخرین محصولات خود را به نمایش بگذارند.


شرکت نوکیا اعلام کرده است که در این کنفرانس از فعالیت‌های اخیر خود بر پلتفورم Qt سخن خواهد گرفت. این پلتفورم اوایل سال جاری میلادی با قابلیت توسعه در داخل و خارج از شرکت نوکیا معرفی شد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 180587