سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
یکشنبه 90 مهر 24 :: 8:29 عصر ::  نویسنده : M.N
Toshiba Glass Free 3D Toshiba Glass Free 3D

برای مشاهده تصاویر سه بعدی در تلویزیون های سه بعدی معمول بازار باید از عینک سه بعدی Active Shutter و یا Passive استفاده کنید. این تلویزیون های 3D مجهز به یکی از تکنولوژی های Active Shutter ویا Passive هستند. تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک نیز معمولا در سایز بزرگ تولید نمی شوند. ولی این بار توشیبا تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک خود را در سایز 55 اینچ به بازار عرضه می کند. در ادامه مشخصات کامل LCD سه بعدی2D 4K توشیبا را مشاهده می کنید.

آگهی تبلیغاتی

توشیبا تلویزیون جدید سری Regza خود را به نمایش گذاشت. این تلویزیون مجهز به ویژگی 4K 2D بوده و رزولوشن تصویر آن در حالت دو بعدی 4 برابر رزولوشن تلویزیون های Full HD موجود در بازار است. علاوه بر این تصاویر سه بعدی در این تلویزیون، بدون نیاز به عینک قابل مشاهده هستند.

این تلویزیون اواسط دسامبر 2011 به بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

تلویزیون 55X3 توشیبا برای تولید تصویر سه بعدی واقعی بی نیاز از عینک، مجهز به یک دوربین تشخیص چهره است تا موقعیت قرار گرفتن صورت و چشم ها را تشخیص داده و زاویه دید مناسب برای آنها را محاسبه کند.

علاوه بر این، این تلویزیون برای نمایش تصاویر سه بعدی 9 تصویر را در یک زمان تولید می کند که با مشاهده این 9 تصویر و تفاوت کوچک زاویه قرار گرفتن آنها، یک تصویر سه بعدی را مشاهده می کنید.

رزولوشن تصویر سه بعدی در این تلویزیون 1280x720 پیکسل و رزولوشن تصویر دو بعدی در آن 3830x2160 پیکسل است. برای نمایش تصاویر واضح تر در این تلویزیون از تکنولوژی Ultra-Resultion در این تلویزیون استفاده شده است. این مدل اواسط دسامبر با قیمت حدودی 12 هزار دلار به بازار عرضه می شود.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 179531