سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 مهر 25 :: 7:28 عصر ::  نویسنده : M.N

هفته گذشته گروه هکرهای LulzSec اعلام کردند که این گروه منحل شده است. LulzSec در طی فعالیتش وب سایت های بسیاری را هک کرد و به اطلاعات شخصی کاربران، حساب های بانکی، پست های الکترونیکی و غیره دست یافتند. بعضی اوقات نیز اطلاعات هک شده کاربران را در اینترنت به اشتراک می گذاشتند. بعنوان مثال: 62 هزار ایمیل به همراه رمز عبور را منتشر کردند. این گروه از وب سایت های بازی تا پرتال های دولتی را هک کردند و نشان دادند که اینترنت خیلی هم امن نیست. درادامه تاریخچه فعالیت کوتاه ولی پر حادثه این گروه را مرور خواهیم کرد.

آگهی تبلیغاتی

شایعات حاکی از آن است که برخی از اعضاء گروه LulzSec پس از انحلال گروه به گروه بزرگتر Anonymous پیوسته اند. LulzSec در طی فعالیت کوتاه خود همواره مرکز اخبار امنیتی بود و نظر تمام سایت های خبری را به خود جلب کرده بود. در ادامه مختصر عملکرد این گروه را مشاهده خواهید کرد:

May 7: گروه Lulz Security صفحه Twitter خود را تاسیس کرد و در آن اعلام کرد که حفره امینتی بزرگی را در دیتابیس وب سایت شبکه تلویونی FOT TV پیدا کرده است. LulzSec کمی بعد اطلاعات داخلی و فروش این شبکه را منتشر کرد. فایل خروجی دیتابیس FOX TV شامل آدرس الکترونیکی 73 هزار کاربر این شبکه را می توانید در این آدرس مشاهده نمایید.

May 30: این گروه پس از هک کردن سونی ژاپن و دیتابیس British ATM وب سایت PBS را هک کرد و یک خبر دروغ در آن درج کرد و در آن اعلام کرد که Tupac Shakur زنده است و در نیوزیلند زندگی می کند.

Jun 2: گروه LulzSec اطلاعات شخصی بیش از یک میلیون کاربر سونی را از وب سایت SonyPictures.com بدست آورد این اطلاعات شامل نام کاربری، رمز عبور، آدرس ایمیل و کوپن های موزیک بود. اطلاعات بیشتر در این رابطه را در وب سایت LulzSec بخوانید.

Jun 3: این گروه هدف خود را بر سایت های دولتی گذاشت و توانست برخی از اطلاعات FBI و تشکل های دیگر دولتی را هک کند. LulzSec توانست بیش از 100 رمز عبور FBI را بدست آورد.

June 10: بیش از 62,000 ایمیل به همراه رمز عبور را بصورت عمومی در فیس بوک و مکان های دیگر منتشر کرد.

Jun 13-20: در این هفته LulzSec بسیار فعال بود و توانست وب سایت مجلس سنای امریکا را هک کند و علاوه برآن بیش از 200,000 اکانت کاربران بازی های آنلاین را هک کرد و بصورت موقت وب سایت CIA را غیرقابل دسترس کرد.

Jun 23: این گروه توانست وب سایت پلیس ایالت آریزونای امریکا را هک کند و اطلاعات محرمانه مربوط به دپارتمان آریزونا را بدست آورد.




موضوع مطلب : m.n
محمد نصرتی
احرار

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 179525