سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
جمعه 89 اسفند 6 :: 1:5 عصر ::  نویسنده : M.N
کینگ مکس سریع‌ترین حافظه‌های فاقد سینک خنک کننده دنیا را تولید کرد.
شرکت کینگ مکس چندی پیش حافظه‌های جدیدی تحت عنوان نانو را تولید کرد که در طراحی آنها از سینک خنک کننده استفاده نشده بود. ویژگی اصلی این حافظه‌های قدرتمند ابعاد کوچک و دمای کاری پایین آنها بود و از این نظر مورد توجه بسیاری از گیمرها و اورکلاکرهای حرفه‌ای قرار گرفت.

در اولین قدم مدل‌های 1600، 2000 و 2200 مگاهرتز این حافظه‌ها وارد بازار شد. اخیرا نیز با تولد حافظه های 2400 مگاهرتزی، شرکت کینگ مکس گستره این سری از حافظه‌های خود را افزایش داده و حافظه نانو 2400 مگاهرتز را تولید و روانه بازار کرد.

این حافظه‌های DDR3 در حال حاضر تنها حافظه‌های 2400 مگاهرتز موجود در دنیا هستند که از سینک خنک کننده در طراحی آنها استفاده نشده است. نکته قابل توجه اینجاست که به واسطه این طراحی منحصر به فرد، بازده دفع حرارت این حافظه‌ها 10 درصد نسبت به نسل گذشته افزایش پیدا کرده است.

ولتاژ کاری این حافظه 1.65 ولت است و در عین حال پهنای باند 19.2 گیگابایت در ثانیه برای انتقال اطلاعات دارد که سرعت فوق‌العاده بالایی به شمار می‌رود.

رم‌های نانو کینگ مکس در گنجایش 2 گیگابایتی و در بسته‌های دوتایی تولید شده‌اند و از نظر قیمت و کارایی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران حرفه‌ای به شمار می‌روند.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 45
کل بازدیدها: 180072