سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
شنبه 90 مرداد 29 :: 3:37 عصر ::  نویسنده : M.N

کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را از فروشگاه آنلاین store Apple App به قیمت 19 دلار و 99 سنت خریداری کنند.

نرم‌افزار ضدسرقت MacAfee برای گوشی‌های آیفون

مک‌آفی یکی از شرکت‌های پیشتاز در عرصه نرم‌افزار آنتی‌ویروس رایانه‌های شخصی به‌تازگی اقدام به عرضه اپلیکیشن ضد سرقت برای گوشی‌های آیفون کرده است.

سیستم اپلیکشن جدید WaveSecure شرکت مک‌آفی از اطلاعات شخصی و داده‌های گوشی آیفون کاربران در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن محافظت می‌کند.

محصول جدید مک‌آفی نشان می‌دهد که شرکت‌های ارائه خدمات امنیتی به رایانه‌های شخصی توجه خود را به امنیت موبایل معطوف کرده‌اند، در حالی که دستگاه‌‌های پردازش موبایلی نیز به‌تازگی با حملات سایبری مشابه رایانه‌های شخصی رو‌‌برو شده‌اند.

چنانچه شرکت‌های سازنده نرم‌افزارهای امنیتی و شرکت‌های تولید کننده موبایل گام‌های پیشرفت را سریع‌تر بردارند می‌توانند فضای امن‌تر و به دور از حملات سایبری را برای کاربران گوشی‌های همراه فراهم کنند.

لیان کاتانو، مدیر بازاریابی محصولات شرکت مک‌آفی برای گوشی‌های همراه در این باره می‌گوید: ما در زمینه ارائه نرم‌افزارهای امنیتی موبایل حدود 10 سال تجربه داریم اما هم‌اکنون روند پیشرفت ما سرعت گرفته است، ما هم‌اکنون فضای امنی را برای کابران موبایل فراهم کرده‌ایم و باید به روند پیشرفت‌های خود بی‌وقفه ادامه دهیم.

کابران آیفون می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ضد سرقت WaveSecure از فهرست تماس‌ها، عکس‌ها، ویدیوها نسخه پشتیبانی بگیرند و از طریق پورتال آنلاین اپلیکیشن جدید شرکت مک‌آفی موقعیت و محل گوشی خود را تشخیص دهند.

کاربران می‌توانند به صورت بی‌سیم فهرست تماس‌های خود را بازیابی کنند حتی این کار برای گوشی‌های اندروید نیز قابل اجراست. کاتانو افزود: قابلیت‌های به کار گرفته شده در اپلیکیشن جدید بسیار حیاتی است، زیرا گوشی‌های همراه بخشی از زندگی ما هستند.

کاتانو می گوید: بسیار اتفاق می‌افتد که کاربران در یک سال گوشی همراه خود را گم می‌کنند و بسیاری از کاربران اطلاعات شغلی زیادی در گوشی‌های خود ذخیره می‌کنند، هزینه مفقود شدن اطلاعات کاربران بسیار بالاست و بسیاری از کاربران از چگونگی ایمن ساختن گوشی‌های خود مطلع نیستند.

شرکت مک‌آفی حق امتیاز فناوری نرم‌افزار WaveSecure را یک سال پیش از شرکت tenCube خریداری کرد، این نرم‌افزار علاوه بر محافظت از داده‌های کاربران گوشی‌های آیفون اطلاعات آنها را در مواقع نیاز بازیابی می‌کند.

کاربران می‌توانند این اپلیکیشن را از فروشگاه آنلاین store Apple App به قیمت 19 دلار و 99 سنت خریداری کنند، این نرم‌افزار هم‌اکنون روی پلت‌فرم‌های نرم‌افزار موبایل موجود است.

مک‌آفی پیش‌تر یک نرم‌افزار امنیتی با عنوان Virus Scan Mobile برای گوشی‌های همراه عرضه کرده بود که روی سیستم عامل‌های سیمبیان و اندروید قابل نصب بود.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 180428