سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 89 بهمن 19 :: 3:1 عصر ::  نویسنده : M.N
یک شرکت کره‌ای تولیدکننده‌ای محصولات الکترونیک مصرفی از یک لوح رایانه‌ای مجهز به نمایشگر 3 بعدی در "کنگره دنیای موبایل ????" در بارسلونای اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

یک شرکت ایتالیایی پیشرو در تولید محصولات برپایه ایده‌های نو صفحه کلیدی را عرضه کرده است که به جای داشتن حروف و اعداد، کلیدهای آن شبیه به صورتک‌های دیجیتالی است. 

به طور عادی برای نشان دادن صورتک‌هایی که حالات روحی و احساسات را نشان می‌دهند باید از حروف و نشانه‌های موجود بر روی صفحه کلید استفاده کرد.

این صورتک‌ها در ارتباطات از طریق رایانه (ایمیل، چت، نظرخواهی‌های وبلاگها...) کاربرد بسیاری دارند.

با وارد کردن نشانه‌های مختلف می‌توان صورتک‌های با حالات روحی مختلف را درست کرد. برای مثال برای ساخت صورتکی که لبخند می‌زند به یک ":" و یک ( نیاز است تا شکل را تشکیل دهد. با پیچیده تر شدن شکل‌ها برای مثال ساخت صورتک گریان که به یک ": " یک \" و یک ( نیاز است تا شکل را بسازد به زمان بیشتری برای وارد کردن این نشانه‌ها نیاز است.



اکنون شرکت "پروجیند"، پیشرو در تبدیل ایده‌ها و طرح‌های نو به محصولات تجاری، با استفاده از طرح شرکت "آدریانو دیزاین" صفحه‌ کلیدی را تولید کرده است که به جای برخورداری از نشانه‌ها، حروف و اعداد دارای کلیدهایی با این صورتک‌ها است.

این صفحه کلید که Keypad Bajca نام دارد از طریق پورت "یو. اس. بی" می‌تواند به تمام رایانه‌ها متصل شود.

Keypad Bajca صفحه‌ای متشکل از ?? کلید است که هر یک از آنها یک صورتک به خصوص را نشان می‌دهد. 

به این ترتیب کاربر می‌تواند به راحتی و با فشار دادن بر روی یکی از یک کلیدها صورتک مورد نیاز خود را وارد متن کند. قیمت این محصول ?? یورو است.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181178