سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 مرداد 11 :: 2:2 عصر ::  نویسنده : M.N

ابزار های جانبی مثل موس و صفحه کلید یکی از آخرین وسایل الکترونیکی می‌باشد که کاملا بی‌سیم نشده است و دلیل اصلی این موضوع را می‌توان نگرانی مشتریان نسبت به کاهش دقت و کارایی به دلیل بی‌سیم شدن دانست.

 شرکت گیگابایت که چندین سال است وارد عرضه تولید لوازم جانبی شده است، این بار یک موس خوش ساخت بی‌سیم با نام ECO500 را روانه بازار کرده است.

این محصول از اتصال بی‌سیم قدرتمند 2.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کند تا فاصله 10 متری از رسیور دقتی بی نظیر داشته باشد. رسیور این دستگاه فوق‌العاده کوچک است و در هنگام قرار گرفتن بر روی درگاه USB تنها چند میلیمتر فضا اشغال می‌کند.

بزرگترین نکته مثبت ECO500 طول عمر باتری است، به نوعی که این موس می‌تواند تا 12 ساعت به صورت مداوم کار کند، که در میان دیگر موس‌های بی‌سیم عددی قابل توجه است.

امروزه دیگر موس‌های لیزری معمولی جوابگوی نیاز های کاربران نیست و به همین دلیل شرکت گیگابایت یک سنسور قدرتمند بر روی این موس تعبیه کرده است.

در ضمن، به وسیله کلید DPI که بر روی ECO500 قرار دارد می‌توانید در هر لحظه بین DPI 800 و 1600 یکی را انتخاب کنید. در کل این محصول 5 کلید دارد که می‌توان آنها را برنامه‌ریزی کرد تا میان‌بر مورد نظر شما بشوند.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181187