سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 مرداد 11 :: 2:1 عصر ::  نویسنده : M.N

 شرکت ویوسونیک که تا به امروز سه تبلت را در بازارهای جهانی عرضه کرده است، خبر از انتشار قریب الوقوع دو محصول جدید از رده رایانه‌های لوحی (تبلت) داده است.

تبلت‌های جدید ویوسونیک در راهند



شرکت ویوسونیک که به واسطه صفحات نمایش خوش ساخت خود شناخته شده بود، با Viewpad7 ، 10 و 10s ورودی موفق به بازار تبلت‌ها داشت.

نقطه قوت مدل هفت اینچی صفحه نمایش خازنی و سخت‌افزار قدرتمند آن و نقطه قوت Viewpad 10 قابلیت تعویض بین دو سیستم عامل Windows 7 و آندروید در هر لحظه بود.

دو مدل جدید رونمایی شده Viewpad 7x و Viewpad 10 Pro نام دارند. تبلت 7 اینچی جدید این بار مجهز به پردازنده Nvidia Tegra 2 است و علاوه بر پشتیبانی از HDMI، کارایی بالایی در اجرای همزمان بازی‌های رایانه‌ای خواهد داشت.

سیستم عامل این محصول Android Honeycomb است و شرکت ویوسونیک قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر درگاه mini-usb و دو دوربین با قابلیت فیلم‌برداری بر روی این Viewpad 7x قرار داده است.

از طرفی Viewpad 10Pro با تعویض پردازنده به Oak Trail Z670 1.5 گیگاهرتزی, کارایی بسیار بالایی در رده تبلت‌ها خواهد داشت. همچنین این محصول همانند تبلت 10 اینچی قبلی از هر دو سیستم عامل Windows 7 و آندروید پشتیبانی خواهد کرد و کاربر می‌تواند در هر لحظه سیستم عامل فعال را تعویض کند.

علاوه بر این، Viewpad 10Pro از 3G، Wifi، صفحه نمایش خازنی دقیق و باتری با طول عمر 6 ساعتی بهره می‌برد.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181202