سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 مرداد 11 :: 1:58 عصر ::  نویسنده : M.N

 SAP برای کاربردهای متفاوت، توانایی مشتریان را برای عملکرد متقابل با پایگاه داده فراهم می‌سازد.

"SAP" وسیله‌ای برای عملکرد متقابل با پایگاه داده‌ها

SAP در سال 1972 توسط پنج نفر از کارمندان IBM در مانهایم آلمان، موقعیتی که بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری از لحاظ تشکیلات اقتصادی در آنجا واقع شده و چهارمین تهیه‌کننده مستقل محصولات نرم‌افزاری دنیا در آنجا بود، ایجاد شد.

مخفف SAP برگرفته شده از عبارتی است که به زبان آلمانی سیستم‌ها، کاربردها و تولیدات ترجمه می‌شود. ایده اصلی SAP این بود که برای رده جامعی از کاربردها، توانایی مشتریان را برای عملکرد متقابل با پایگاه داده یک شرکت عادی فراهم سازد.

رفته رفته کاربردها گرد هم آمدند و امروزه تعداد زیادی از شرکت‌ها که IBM و مایکروسافت نیز شامل آن می‌شوند، در حال استفاده از تولیدات SAP برای پیشبرد تجارتشان هستند. کاربردهای SAP در محدوده آخرین سیستم R/3 قرار گرفت توانایی مدیریت اقتصادی، دارایی، شمارش حساب (حسابرسی)، تولید مواد و عملکردها، پرسنل، برنامه‌ها و اسناد آرشیو شده را فراهم می‌کند.

سیستم R/3 برروی تعدادی از پلت فرم‌های با ویندوز 2000 اجرا می‌شود و از مدل کلاینت/ سرور استفاده می‌کند که باید گفت آخرین نسخه R/3 یک بسته جامع فعال‌سازی اینترنت را شامل می‌شود.

در ژانویه سال 2007، SAP به عنوان یک شرکت تجارت همگانی در بیش از 50 کشور حدود 384 هزار کارمند و بیش از 36 هزار و 200 مشتری نیز در سراسر جهان داشت.

SAP توجهش را به تجارت‌های کوچک و متوسط جلب کرده است و جدیدترین نسخه R/3 برای پلت فرم AS/400 تهیه شده است.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181199