سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:53 عصر ::  نویسنده : M.N

تیم‌های دانش آموزی و دانشجویی در حالی با کسب رتبه‌های اول تا سوم موفق به مرحله نهایی رقابت‌های روبوکاپ 2011 ترکیه راه یافتند که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی جهان را در بخش فنی لیگ شبیه ساز عامل کسب کرد.

نتایج   تیم‌های ایرانی در روبوکاپ2011 ترکیه

تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران توانستند با کسب امتیازات لازم به دور نهایی مسابقات جهانی روبوکاپ 2011 صعود کنند.
در لیگ جهانی شبیه ساز عامل مسابقات جهانی ترکیه در بخش فنی تیم MRL توانست با کسب رتبه نخست به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کند.

در این دوره با توجه به سطح بالای الگوریتم تیم‌های شرکت کننده در این لیگ، کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت رقابت فنی این لیگ را برای بار نخست در میان تیم‌های شرکت کننده از کشورهای انگلیس، ترکیه، مصر، برزیل، ژاپن و ایران برگزار کند که در این میان تیم شبیه ساز عامل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ترکیه توانست با کسب بیشترین امتیاز رتبه اول را از آن خود کند.

لیگ فوتبالیست سایز کوچک
در این لیگ دو تیم از تایلند و یک تیم از ایران به مرحله نهایی راه یافتند. بر اساس نظر داوران تیم تایلند رتبه اول، دانشگاه علم و صنعت دوم و تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین رتبه سوم را از آن خود کردند.
در مرحله مقدماتی قبل تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، Immortals دانشگاه علم وصنعت و parsian دانشگاه امیرکبیر توانستند با غلبه بر تیم‌های کشورهای آمریکا، مکزیک، برزیل، ژاپن، آلمان و چین به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و تیم syrouse شهید بهشتی موفق به صعود در این لیگ نشد.

لیگ فوتبالیست سایز متوسط
در این لیگ 18 تیم شرکت کردند و تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 4 برد مقابل تیم‌هایی از دانشگاه‌های مکزیک، آلمان و هلند و کسب مقام پنجم به مرحله بعدی مسابقات راه یافت.

مراحل اول تا سوم این لیگ در حال برگزاری است. در این مرحله تیم‌هایی از دانشگاه‌های آلمان، هلند، ژاپن، برزیل و پرتغال حریفان این تیم خواهند بود.

لیگ روبات‌های خانگی
در این لیگ 25 تیم شرکت کردند که در 2 دور بازی‌های انجام شده تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان تنها تیم ایرانی شرکت کننده توانست در جایگاه پنجم قرار گرفت. تیم سورنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر نتوانست از این گروه صعود کند.

مراحل اول تا سوم در حال برگزاری است.

لیگ امدادگر واقعی
تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و yra دانشگاه آزاد یزد به همراه تیم‌هایی از دانشگاه‌های تایلند، هلند، ژاپن، مکزیک، آلمان و استرالیا به دور نیمه نهایی صعود کردند.

تیم‌هایی از کشورهای آلمان، یونان، ژاپن، ترکیه، آمریکا و هند و تیم آریانا از دانشگاه آزاد تهران مرکز از رسیدن به دور نیمه نهایی بازماندند.

در بخش رقابت‌های فنی مرحله نیمه نهایی دو تیم از تایلند رتبه‌های اول و سوم را کسب کردند و تیم MRL حائز رتبه دوم شد. رقابت‌های اصلی این لیگ در حال برگزاری است.

لیگ شبیه ساز امدادگر
در این لیگ از 4 تیم صعود کننده به مرحله نهایی، 3 تیم از ایران است که شامل تیم‌های MRL، شهید بهشتی و دبیرستان فرزانگان می‌شود. این 3 تیم با تیم چین به رقابت می‌پردازند.

لیگ دانش آموزی روبوکاپ 2011
در دور نهایی بخش لیگ‌های دانش آموزی ایران در 4 لیگ روبات‌های فوتبالیست سبک وزن، فوتبالیست سطح A، فوتبالیست سطح B و روبات‌های امدادگر B نمایندگان ایران حضور دارند.

دبیرستان علامه حلی، فرزانگان تهران، امام صادق اصفهان و تیمی از فریدونکنار مازندران نمایندگان ایران در دور نهایی لیگ دانش آموزی هستند.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 180058