سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:36 عصر ::  نویسنده : M.N

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، میرمهنا اولین بازی ملی را با مشارکت استدیو بازی اسپریس‌پویانما تولید و راهی بازار عرضه این محصول کرد.

«میرمهنا»  اولین بازی رایانه‌ای ملی وارد بازار شد
به گزارش معاونت ارتباطات و بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های بین‌المللی، بازی رایانه‌ای میرمهنا که بهمن ماه سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران فرهنگی کشور رونمایی شده بود با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و توسط استدیو بازی‌سازی اسپریس‌پویانما تولید شده است.

میرمهنا یک بازی اول شخص ایرانی است که داستان آن بر اساس زندگی میرمهنا مبارز ایرانی دوره کریم‌خان زند شکل گرفته است. دوره‌ای که با استعمار هلند و انگلیس و سلطه کمپانی هند شرقی بر جزایر جنوبی ایران و خصوصا جزیره خارک همراه بوده است.

کتاب چندجلدی «بر جاده‌های آبی سرخ» اثر زنده یاد نادر ابراهیمی که داستان زندگی و مبارزات این شخصیت را در قالب داستانی مرور می‌کند منبع اصلی نگارش داستان این بازی است.

این بازی از طریق شرکت لوح زرین نیکان در سطح بازار این محصول توزیع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از مراکز فروش بازی‌های رایانه‌ای تهیه کنند.

لازم به ذکر است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیش از این بازی‌ها شمشیر نادر، لطفعلی‌خان زند، عصر پهلوانان و گرشاسپ را بر اساس تاریخ ملی و فرهنگ بومی تولید و به علاقه‌مندان این بازی‌ها عرضه کرده است.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 180326