سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:32 عصر ::  نویسنده : M.N
فوجیتسو اعلام کرد، اداره ملی آمار چین در پکن، با استفاده از 1700 اسکنر سری fi و نرم‌افزار OCR (علامت خوان نوری) فوجیتسو موفق شد ششمین پروژه ملی سرشماری چین را در زمانی بسیار کوتاه به انجام برساند.
استفاده از   اسکنرهای فوجیتسو در ششمین سرشماری ملی چین


واضح است کشوری مانند چین با داشتن بیشترین جمعیت دنیا، برای تهیه آمار جمعیتی و اطلاعات فردی 1.3 میلیارد نفر با چالش بزرگی رو به رو است.

برای اجرای این پروژه میلیون‌ها آمارگیر به نقاط مختلف چین اعزام شدند تا اطلاعات اولیه خانوار مانند شغل، درآمد و سابقه تحصیلی افراد را جمع‌آوری کنند.

سپس این آمار توسط مجموعه‌ای از اسکنرها و نرم‌افزار OCR به داده‌های دیجیتال تبدیل شد تا امکان محاسبه سریع و دقیق نتایج فراهم گردد.

به گزارشM.N  نتیجه این سرشماری بیش از 740 میلیون برگه سرشماری با اطلاعات دست نویس بود که می‌بایست در صدها دفتر اداره ملی آمار در سراسر چین اسکن می‌شدند.

برای موفقیت این پروژه در زمان مناسب، اداره ملی آمار چین نیازمند گزینه‌های همچون، اسکنرهای با توان بالا که تحمل 24 ساعت کار مداوم و سخت را داشته باشند، یک نرم‌افزار OCR بسیار دقیق که بتواند با سرعت و دقتی بالا اطلاعات دست نویس برگه‌های سرشماری را پردازش کند و وجود شبکه‌ای گسترده در سراسر چین تا امکان پشتیبانی سریع محصولات فراهم شود.

برای دست یابی به موارد یاد شده، NBSC اسکنرهای سری fi فوجیتسو را که توسط یکی از شرکت‌های تابعه گروه فوجیتسو به نام PFU تولید و تجهیز شده بود انتخاب کرد.

همچنین بهینه سازی برنامه OCR برای شناسایی و پردازش دستخط چینی نیز به مرکز تحقیقات و توسعه فوجیتسو سپرده شد. لازم به ذکر است اسکنرهای سری fi فوجیتسو هم اکنون در رده اسکنرهای تجاری، بالاترین سهم بازار را در دنیا به خود اختصاص داده‌اند.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 180340