سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:31 عصر ::  نویسنده : M.N

تکنولوژی Anti-jam حاضر در 775ND حرکت روان کاغذ در میان اجزای داخلی دستگاه را تضمین نموده و با تکیه بر فناوری پیشرفته این قسمت مشکل گیر افتادن کاغذ در درون پرینتر را تا 50 درصد نسبت به مدل‌های پیشین این کلاس کاهش می‌دهد.

CLP-775ND   پرینتر لیزری رنگ جدید سامسونگ


شرکت سامسونگ آخرین دستاورد خود در زمینه پرینترهای پیشرفته رنگی لیزری را در قالب مدل جدید CLP-775ND به نمایش گذاشته است این پرینتر جدید که به تازگی در سئول پایتخت کره جنوبی رونمایی شد نمونه‌ای سریع، هوشمند و کم مصرف با بالاترین امکانات کلاس بیزینسی ست که با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ساختار این مدل از پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای 600 مگاهرتزی استفاده شده که با بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت و دقت دستگاه سرعت انجام پروسه پرینت را تا رقم فوق‌العاده 33ppm در سایز A4 افزایش داده که این رقم در حالت Letter به 35 عدد در هر دقیقه افزایش می‌یابد.

به گزارش M.N ، وضوح پرینت این مدل نیز حداکثر تا رقم 600×9600 پیکسل قابل دست‌یابی ست. تکنولوژی Anti-jam حاضر در 775ND حرکت روان کاغذ در میان اجزای داخلی دستگاه را تضمین نموده و با تکیه بر فناوری پیشرفته این قسمت مشکل گیر افتادن کاغذ در درون پرینتر را تا 50 درصد نسبت به مدل‌های پیشین این کلاس کاهش می‌دهد.

در جریان معرفی این مدل Kyuho Uhm معاون ارشد بخش تجارت Samsung Electronics ضمن پرداختن به سیاست سامسونگ در سال 2011 برای تمرکز بروی صنعت پرینت، از تلاش روزافزون این شرکت در جهت تکرار موفقیت‌های خود در این بازار خبر داده و به نیاز بازار در جهت دست‌یابی به مدلی با کارائی بالا و هزینه‌های پایین که در عین حال از کیفیت و سرعت بالایی نیز برخوردار است اشاره نمود مواردی که همگی در قالب مدل پیشرفته CLP-775ND کاملاً متبلور شده‌اند.

این پرینتر قدرتمند تنها به زمانی کمتر از 11 ثانیه برای اجرای اولین پرینت رنگی احتیاج داشته و پردازنده قدرتمند حاضر در آن امکان دست‌یابی به این سرعت حتی در پرینت‌های پیچیده با رنگ‌های فراوان را نیز به راحتی فراهم می‌آورد این زمان در هنگام انجام پرینت‌های تک رنگ به 10 ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

اتصال شبکه این مدل از نوع پر سرعت 1 گیگابایتی ست که با برقراری ارتباط دستگاه با شبکه‌های پر سرعت انجام پرینت‌های تحت شبکه را به امر آسانی بدل می‌سازد.

ظرفیت برگه‌های قابل جایگذاری در این مدل به 1600 عدد در قالب سه سینی مختلف دستگاه می‌رسد که برای کاربری اداری و در یک استفاده سنگین روزانه نیز بیش از اندازه کافی به نظر می‌رسد علاوه بر این در CLP-775ND از برگه‌های با کیفیت با قطر بیش از حالت استاندارد نیز پشتیبانی می‌شود و بدین ترتیب در هر زمان کیفیت چاپ بالایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

برگ برنده دیگر 775ND به مصرف پایین انرژی این مدل مربوط می‌شود جاییکه مصرف انرژی دستگاه با کاهشی 22 درصدی نسبت به مدل‌های قبلی این خانواده به میزان متوسط 3. 9Kwh در یک سیکل هفتگی می‌رسد که از این لحاظ نیز یکی از کمترین هزینه‌های عملیاتی را در میان دیگر نمونه‌های این رده به کاربران تحمیل می‌کند نکته‌ای که برای بیزینس‌های کوچک تا متوسط از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این پرینتر می‌بایست به مکانیزم Duplex داخلی برای جایگیری هم‌زمان دو صفحه در یک پرینت در حالت 2-Up و همچنین امکان جهش و نادیده گرفتن صفحات سفید در حین چاپ اشاره کرد که هر دو تأثیر چشمگیری در بالا بردن سرعت چاپ و بخصوص کاهش مصرف تونر دستگاه دارند.

CLP-775ND یکی از کم صداترین نمونه‌ها در کلاس پرینترهای لیزری رنگی ست؛ صدای تولید شده از این مدل در حین کار 54db و در حالت Stand-by تنها 35db ست که تأثیر مشهودی در ایجاد فضائی آرام و کم صدا در محیط کار خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های فوق‌العاده این مدل فناوری جدیدی به نام ReCP ست که با افزایش خودکار کیفیت و شفافیت رنگ‌های خروجی دستگاه میزان فوکوس بروی عناصر گرافیکی و متنی را بسیار بهبود می‌بخشد.

ابعاد CLP-775ND برابر 44. 6×46. 4×48. 1 سانتی‌متر با وزنی نزدیک به 30 کیلوگرم است و قیمت و زمان حضور آن در بازار متعاقباً اعلام خواهد شد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 180332