سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:26 عصر ::  نویسنده : M.N
شرکت مایکروسافت در آخرین بیانیه خود اعلام کرده بود که تا تاریخ 8 آوریل 2014 به پشتیبانی خود از سیستم‌عامل ویندوز XP ادامه خواهد داد.
1000 روز تا   پایان عمر ویندوز XP

شرکت مایکروسافت در جدی‌ترین اقدام خود برای ترغیب کاربران به کنار گذاشتن سیستم‌عامل ویندوز XP و استفاده از ویندوز 7 اعلام کرد که تنها 1000 روز به پایان پشتیبانی از این سیستم‌عامل باقی مانده است و کاربران باید هرچه سریع‌تر آن را کنار بگذارند.

 استیفِن رز، مدیر انجمن IT گروه تجاری ویندوز در شرکت مایکروسافت در وبلاگ رسمی این مرکز اعلام کرد که از دوره پشتیبانی از ویندوز XP فقط 1000 روز باقی مانده است.

او در این باره گفت: «استقبال از ویندوز XP بسیار قابل ملاحظه بوده است و همچنان میلیون‌ها رایانه در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. اما باید توجه داشت که دوره استفاده از این محصول به سر رسیده است. برای پشتیبانی امنیتی از این سیستم عامل کمتر از 1000 روز باقی مانده است».

ویندوز XP که از زمان تولد آن 10 سال می‌گذرد، عمری طولانی داشت.
شرکت مایکروسافت در آخرین بیانیه خود اعلام کرده بود که تا تاریخ 8 آوریل 2014 به پشتیبانی خود از سیستم‌عامل ویندوز XP ادامه خواهد داد.

استیفن رز توضیح داد: «بعد از تاریخ اعلام شده استفاده از سیستم‌عامل XP در مقابل تهدیدات امنیتی موجود خطرناک خواهد بود. علاوه بر این بسیاری از مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری ابزاری برای این محصول تولید نخواهند کرد.»




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 180333