سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:19 عصر ::  نویسنده : M.N
تقی‌پور: برای مواجهه با اینترنت چمدانی آمادگی فنی داریم.
اینترنت   چمدانی یک بحث حاشیه‌ای است

وزیر ارتباطات درباره اینترنت چمدانی گفت: این بحث جدیدی نیست در گذشته هم تلاش‌هایی شده بود که سیگنال‌های اینترنتی از ماهواره ارسال شود اما تنها در فناوری با آنتن‌های کوچک‌تر می‌توان ارسال سیگنال اینترنتی داشت.

رضا تقی‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت  اظهار کرد: ما آمادگی فنی برای مواجه با آن را داریم البته به نظر ما این یک بحث سیاسی و برای مقابله با موج بیداری در جهان اسلام است؛ آنها می‌خواهند نشان دهند که در جهان اسلام تاثیرگذارند و حواس مردم را از کشورهای عربی پرت کنند.

وی افزود: در حالی که آمریکا خود بزرگ‌ترین حامی دیکتاتورها در منطقه است؛ طوری رفتار می‌کند که گویی طرفدار آزادی اطلاعات و آزادی بیان است. بحث اینترنت چمدانی یک بحث حاشیه‌ای است تا ذهن مردم را از مسائل اساسی منحرف و موج بیداری در جهان اسلام را مهار کنند.

وزیر ارتباطات همچنین در باره انتخابات رایانه‌ای گفت: آمادگی لازم برای انتخابات الکترونیکی نسبت به قبل بیشتر شده و زیرساخت‌های بهتری فراهم شده است. با این حال این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار نخواهد شد چراکه بسیاری از مردم ما هنوز با فضای اینترنت آشنا نیستند؛ اما در بخش شمارش و انتقال آراء از شعب به مراکز جمع‌آوری آراء از سیستم‌های رایانه‌یی استفاده خواهد شد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 180414