سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 تیر 27 :: 9:44 عصر ::  نویسنده : M.N

بر اساس مذاکرات صورت گرفته، ایران و کره جنوبی همکاری‌های مشترکی را در راستای ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات خواهند داشت.

همکاری  ایران و کره جنوبی جهت توسعه شبکه اطلاعات ملی
  دکتر رضا تقی پور در حاشیه نشست همگرایی خدمات ارتباطی میان ایران و کره،ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: تبادل تجربیات در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و همچنین همکاری در خصوص امنیت اینترنت از دیگر توافقات صورت گرفته در این نشست بوده است.
وی افزود: با توجه به برنامه پنجم توسعه مبنی بر تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز در قالب ایجاد شبکه ملی اطلاعات، و با در نظر گرفتن تجربیات کره جنوبی در این خصوص، همکاری‌های مشترکی صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این همکاری‌های خوبی در خصوص آموزش و مخابرات میان زیرساخت و طرف کره ای صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: ایران در راستای استراتژی خود مبنی بر گسترش روابط بین‌المللی، جایگاه ویژه ای برای کشور و دولت کره جنوبی قائل است.
این گزارش حاکی است، رئیس کمیسیون ارتباطات کره نیز در حاشیه این همایش با بیان این مطلب که کمیسیون مشترک همکاری میان ایران و کره در سال ???? تشکیل شده است، گفت: هدف اصلی ایجاد این کمیسیون، تأمین استراتژی‌ها برای همکاری و همگرایی در زمینه ارتباطات، اینترنت و پهنای باند وسیع میان دو کشور است.
وی ادامه داد: در حوزه پهنای باند کره جنوبی رتبه اول را در جهان از نظر تعداد کاربران دارد و در حوزه دولت الکترونیکی دستاوردهای بالایی را به دست آورده است.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 47
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 180459