سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 تیر 27 :: 9:40 عصر ::  نویسنده : M.N

این شرکت در زمینه ارایه خدمات ویدیویی آنلاین فعالیت می‌کند،

رقابت  مایکروسافت، گوگل و یاهو برای خرید شرکت هولو
شرکت Hulu که در زمینه ارائه خدمات ویدیویی آنلاین فعالیت می‌کند، مذاکرات اولیه خود برای واگذاری به شرکت‌های علاقه‌مند را آغاز کرده و این در حالی است که به گفته منابع آگاه مایکروسافت، گوگل و یاهو از علاقمندان به خرید این شرکت هستند.

مورگان استنلی و گوگِنهیم پارتنرز، مشاوران اقتصادی شرکت Hulu به‌تازگی جلسه‌ای را با شرکت‌های که تمایل به خرید این شرکت اینترنتی دارند، برگزار کرده‌اند و شرکت Hulu قصد دارد طی هفته جاری باز هم جلسات مشابهی را برگزار کند.
منابع آگاه اعلام کرده‌اند که به دلیل حساس بودن این شرکت و حضور خریداران بزرگ پیش‌بینی می‌شود که طی هفته‌های آتی مذاکرات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
شرکت Hulu که توسط شرکت‌های Walt Disney، News Corp،‌NBC Universal وProvidence Equity Partners اداره می‌شود، امکان دسترسی رایگان آنلاین به برنامه‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند.
منابع آگاه ماه گذشته اعلام کرده‌ بودند که یک شرکت بزرگ به شرکت Hulu پیشنهاد خرید داده و مذاکرات اولیه در این زمینه انجام شده است.
شرکت Hulu سال گذشته قصد داشت با قیمت ??? تا ??? میلیون دلار فروخته شود و این در حالی بود که ارزش اصلی این شرکت ? میلیارد دلار محاسبه شده بود و در پی آن مدیران شرکت از عملی کردن این تصمیم منصرف شدند.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 57
کل بازدیدها: 180502