سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 تیر 21 :: 10:27 صبح ::  نویسنده : M.N

نوکیا گزارش توسعه پایدار خود در سال ???? را منتشر کرد.

گزارش توسعه  پایدار نوکیا در سال ????




این گزارش شامل اطلاعات، حقایق، نمودارها و مثال‌هایی از مسئولیت‌های سازمانی و فعالیت‌های زیست‌محیطی نوکیا در مدیریت عملکردها و توسعه راهکارهای موبایل می‌شود.

 استراتژی توسعه پایدار نوکیا به این دلیل طراحی شده است که مناسب‌ترین و مربوط‌‌ترین حوزه‌ها را به تجارت نوکیا و تمام گروه‌های مرتبط پوشش دهد.
این گزارش هفت حوزه از چالش‌های جهانی را که در آن نوکیا به عنوان بخشی از راهکار، نقش مهمی بازی کرده توصیف می‌کند.

این حوزه‌ها توسعه اقتصادی، استخدام، تغییرات اقلیمی و مصرف انرژی، سلامت، اصول اخلاق، آموزش و استفاده از منابع و نگهداری از طبیعت را در برمی‌گیرد.
در این گزارش نوکیا استراتژی‌ها و دستاوردهایش را تحت هر کدام از این حوزه‌ها مطرح می‌کند.

استفان الوپ، مدیر ارشد اجرایی نوکیا، در این گزارش گفت: «توسعه پایدار در هر کاری که ما در نوکیا انجام می‌دهیم وجود دارد. از روش اجرا گرفته تا طراحی محصولات و ارائه خدمات. ما بر این باوریم که با ایجاد ارتباط ?.? میلیارد نفر در سراسر جهان با استفاده از گوشی‌های نوکیا و در نتیجه توسعه پایدار برای نوکیا نوعی گرایش موقت به حساب نمی‌آید، بلکه راهی برای هدایت تجارت است. یعنی تشویق رشد پایدار، پشتیبانی از جوامع پایدار و ایجاد انتخاب پایدار برای کاربران.»

نوکیا از سال ???? گزارش مسئولیت‌های سازمانی خود را منتشر و گزارش‌های فعالیت‌های زیست‌محیطی را از سال ???? ارائه داده است. اطلاعات اصلی در مورد توسعه پایدار نوکیا در گزارش سالانه‌ نوکیا در Form ??-F در مارس ???? منتشر شد



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 87
کل بازدیدها: 181086