سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 

بازی رایانه‌ای میرمهنا سرگذشت یکی از قهرمانان ملی که به خاطر ظلم و ستم بیگانه دست به قیام زد، را روایت می‌کند. داستان بازی به دوره کریم خان زند باز می‌گردد. هنگامی که کشورهایی همچون هلند و انگلستان با یکدیگر متحد شده و کمپانی هند شرقی را تأسیس نموده و راهی خلیج فارس و شمال آفریقا شدند تا بر این مناطق تسلط یافته و تحت استعمار خود درآورند و در این راه از هیچ اقدام استعمارگرانه‌ای چشم‌پوشی نکردند.

میرمهنا فرزند میرناصر والی جزایر جنوبی ایران که از این ظلم آشکار به تنگ آمده بود به همراه اندک یاران خود نهضت جنوب را تشکیل دادند و هدف آنها رهایی این مردم مظلوم از چنگال استعمارگران و فقر و سختی ناشی از حضور بیگانگان در کشور بود. در این بازی بازیکن در نقش یک جوان جنوبی به ایفای نقش می‌پردازد که برای نجات خواهرش حنانه با متجاوزان به وطن مبارزه می‌کند و با یاران میرمهنا همراه می‌شود.

به گفته مرتضی رضایی مدیر پروژه بازی رایانه‌ای میرمهنا از ویژگی‌های متمایز این بازی می‌توان به استفاده از تکنیک‌های جدید گرافیکی نزدیک به استانداردهای روز، گیم‌پلی متنوع و جذاب بازی شامل مبارزات گروهی، جنگ تن به تن، شلیک با توپ‌های سنگین، قایق سواری، منفجر کردن گاری پر از باروت، آزادکردن گروگان‌ها و... اشاره نمود.

میرمهنا علاوه بر اینکه توانست در چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال تشویق و حمایت خانواده‌های ایرانی را کسب کند موفق گردید در اختتامییه چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال با کسب سه تندیس ولوح افتخار در بخش بازی‌های رایانه‌ای به رتبه اول بهترین بازی رایانه‌ای شخصی از دیدگاه مفهومی همچنین به رتبه اول بهترین بازی رایانه‌ای از دیدگاه هنری و به رتبه دوم بازی رایانه‌ای شخصی از دیدگاه فنی نائل شود.

لازم به ذکر است بازی میرمهنا توانست تندیس و لوح افتخار بهترین بازی سال را از سیدمحمد حسینی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رامین معاون محترم امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی دریافت کند.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181115