سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
یکشنبه 90 تیر 5 :: 10:3 عصر ::  نویسنده : M.N

بازی رایانه‌ای میرمهنا اولین بازی ملی ایرانی است که از داستانی با ریشه تاریخی برخوردار می‌باشد.

میر مهنا  چیست؟

به گزارش M.N میرمهنا که یک بازی اکشن اول شخص است راجع به یکی از قهرمانان جنوب که در زمان حمله کمپانی هند شرقی در دوران کریم‌خان زند با یاران اندک خود در جزیره خارک با متجاوزان جنگید. 

در این بازی رایانه‌ای بازیکن در نقش یک جوان جنوبی که برای نجات خواهرش حنانه با متجاوزان با وطن مبارزه میکند ظاهر میشود و با یاران مهنا همسو و همراه می‌گردد و پا به این مبارزات پرفرازونشیب می‌گذارد. 

از جمله ویژگی‌های بازی رایانه‌ای میرمهنا، استفاده از موسیقی کاملا سنتی با گرایش‌های محلی منطقه که به جذابیت و حس ایرانی بازی افزوده است. 

فضاسازی متنوع و بومی منطقه طراحی شخصیت‌های با گرافیک نزدیک به واقعیت بر اساس داستان و زمان بازی از دیگر مشخصه‌های این بازی ایرانی است. 

این بازی ایرانی از جدیدترین روشهای ضبط حرکات (موشن کپچر) استفاده نمده است که به طبیعی‌تر شدن حرکات و صحنه‌های بازی افزوده است. 

حضور این بازی در نمایشگاه‌های بین‌المللی گیمز کام آلمان و گیماسپوی دبی موفق به جلب نظر بازدیدکنندگان و نمایندگان کشورهای خارجی از لحاظ پیشرفت این صنعت در ایران اسلامی گردید.
 
از افتخارات ملی این بازی ایرانی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کسب مقام اول از دیدگاه مفهومی، مقام اول از دیدگاه هنری، مقام دوم از دیدگاه فنی و با دریافت لوح و تندیس طلایی این جشنواره از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای سید محمد حسینی به عنوان بهترین بازی سال ایران نائل گشت. 

رونمایی از اولین بازی ملی ایرانی بازی رایانه‌ای میر مهنا در روز شنبه ??/??/???? ساعت ?? الی ?? در تالار سوره حوزه هنری باحضور فرهیختگان علمی و هنری و مسئولان این رسانه صنعت برگزار می‌گردد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 87
کل بازدیدها: 181098