سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 89 بهمن 19 :: 1:57 عصر ::  نویسنده : M.N

نیاز به فضای مطمئن نگهداری اطلاعات – سرعت بالای بازیابی ، قابلیت حمل و نگهداری ، ... منجر به تولید و عرضه هارددیسک‌های اکسترنال توسط پیشروان صنعت ذخیره‌سازی در سطحی وسیع و با قیمت‌های رقابتی گردید. این مهم تا حدی است که حتی پیش‌بینی جایگزینی هاردیسک‌های اکسترنال با حافظه‌های فلش دور از ذهن نیست !

به گزارش ایتنا، در این راستا سامسونگ نیز همچون دیگر تولیدکنندگان مطرح در تکنولوژی ذخیره‌سازی با عرضه هاردیسک‌های اکسترنال در ظرفیت‌های متنوع ، سعی در جذب سهم بیشتری از بازار نموده است.

ولی آنچه منجر به تمایز این نام تجاری کره‌ای در دنیای ذخیره سازی است عرضه سری زیبا و متفاوت S می‌باشد !

هارددیسک‌های سری S در ? گروه S? و S? با ظرفیت‌های متنوع معرفی شده اند ، علاوه بر کارایی فنی بالا ، با بهره‌گیری از طراحی زیبا و ترکیب رنگ‌های منحصر بفرد ( ? رنگ مشکی / سفید / قهوه ای /صورتی / قرمز/ آبی) ، جایگاهی ویژه‌ای در نزد جوانان باز نموده است.


قابل ذکر است گروه S? با توجه به بهره‌مندی از تکنولوژی مدرن سامسونگ ، بعنوان کوچک‌ترین هارد دیسک اکسترنال موجود در ابعادی معادل یک کارت اعتباری ارائه شده است که این خود برای کاربرانی که همواره از بزرگی و حمل این محصول گله‌مند بوده‌اند ، مزیتی خاص بشمار می‌آید.



صرف نظر از مقوله طراحی ظاهری منحصر بفرد ، از مهم‌ترین مزایای این گروه می‌توان کارایی بالا در انتقال اطلاعات ( ???Mbps) ، قابلیت صرفه‌جویی انرژی در هنگام عدم فعالیت ، بهره مندی از مواد اولیه سازگار با طبیعت در ساخت ، به همراه نرم افزارهای رایگان تهیه کپی پشتیبان خودکار ، نصب رمز عبور ، کدگذاری اطلاعات ، ... را ذکرنمود.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 43
کل بازدیدها: 180369