سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 7:8 عصر ::  نویسنده : M.N

به گفته رگولاتور، وی افزود: این تفاهم‌نامه برای اولین بار در سطح کشور بین ? دستگاه اجرایی با عنوان تفاهم‌نامه پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات امضاء و مبادله خواهد شد.

تفاهم‌نامه  جامع فیلترینگ کشور آماده شد

تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات بین ? دستگاه اجرایی کشور با محوریت رگولاتوری مبادله می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فنآوری اطلاعات پس از برگزاری ?? جلسه مشترک و بیش از ?? جلسه تخصصی و حدود ? هزار نفر ساعت مطالعه، بررسی و کار تحقیقاتی و کارشناسی مشترک توسط سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سازمان فناوری اطلاعات ایران،سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، شرکت ارتباطات زیرساخت و پلیس آگاهی در ?? خرداد ماه سال جاری امضاء و مبادله خواهد شد.

 به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، کرم‌پور معاون وزیر و رئیس رگولاتوری ایران گفت: با امضاء و مبادله تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات زمینه دیگری برای خدمت‌رسانی به مردم به منظور رعایت حقوق مردم بر پایه عدالت، انصاف، اخلاق مداری، صراحت و شفافیت فراهم می‌شود.

وی افزود: این تفاهم‌نامه برای اولین بار در سطح کشور بین ? دستگاه اجرایی با عنوان تفاهم‌نامه پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات امضاء و مبادله خواهد شد.

کرم‌پور محورهای اصلی این تفاهم‌نامه را ایجاد بانک اطلاعاتی و شبکه یکپارچه پایش و کنترل، تشکیل کارگروه‌های مشترک نظارت و اعمال مقررات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک، اطلاع‌رسانی و دریافت و رسیدگی به درخواست‌ها، گزارش‌ها و شکایت‌ها بیان کرد و گفت: مهم‌ترین رسالت این تفاهم‌نامه شفافیت روابط بین دستگاه‌های اجرایی فوق بر اساس تفکیک وظایف احصاء شده، کاهش بروکراسی، مقررات‌زدایی، جلوگیری از سردرگمی مردم و تامین حقوق آنها می‌باشد.

معاون وزیر ارتباطات و رئیس رگولاتوری ایران گفت: این تفاهم‌نامه تمامی سرویس‌های ارتباطاتی و فنآوری اطلاعات و اپراتورهای این حوزه اعم از اپراتورهای تلفن ثابت و همراه، اینترنتی، ماهواره‌ای و پستی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181185