سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 3:53 عصر ::  نویسنده : M.N
این که چرا استفاده از هر گونه وسیله ارتباطی که علی‌القاعده برای ارتباطات روزمره و پوشش خبری روز ارتباطات احتمالا کاربرد دارد!، ممنوع می‌شود، سوالیست که نتوانستم پاسخی برای آن بیابم.

علی شمیرانی - مطابق تقویم جهانی امروز یعنی ?? اردیبهشت ماه مصادف است با روز ارتباطات. به همین مناسبت نیز سالن اجلاس سران در تهران، میزبان نخستین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. نگارنده نیز به واسطه نقش کوچکی که در این مراسم داشت، در محل حضور یافت.

در آستانه ورود به محل مراسم جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، سه نفر جلوی بنده را گرفته و گفتند، لطفاً تلفن همراه، لپ تاپ، کول دیسک، دوربین عکاسی و... ، منظورشان را دریافت کرده و قبل از این که سخنشان برای ممنوعیت استفاده از سایر وسایل ارتباطی در روز ارتباطات را تمام کنند، تشکر کرده و عطای این مراسم را به لقایش بخشیدم.

ظاهراً‌ مراجعان به این مراسم می‌بایست کلیه وسایل ارتباطی خود را تحویل دو خودروی ون که موقتاً‌ نقش انباری سیار را بازی می‌کردند، تحویل می‌دادند. موضوعی که باعث تجمع،کندی و زحمت زیادی هم برای مراجعان شده بود.

این که چرا استفاده از هر گونه وسیله ارتباطی که علی‌القاعده برای ارتباطات روزمره و پوشش خبری روز ارتباطات احتمالا کاربرد دارد!، ممنوع می‌شود، سوالیست که نتوانستم پاسخی برای آن بیابم.

از نظر امنیتی هم دلیل خاصی برای این موضوع نیافتم، چراکه در مراسمی در مقر سازمان ملل که با حضور ?? رییس جمهور و صدها وزیر و مقام عالی کشورهای مختلف دنیا برگزار شده بود، مانعی برای استفاده حضار از انواع و اقسام وسایل عجیب و غریب ارتباطی به شرط عبور از زیر اسکنرها نبود.

به هر تقدیر انتظار می‌رود زمینه برای ارتقا و نه اختراع تجهیزات رفع نگرانی‌های مختلف از به کارگیری وسایل ارتباطی به گونه‌ای فراهم شود که مراجعان مراسم روز جهانی ارتباطات حتی مجبور به تحویل کول دیسک! خود نیز نباشند.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 180597