سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 3:49 عصر ::  نویسنده : M.N

فضای فرکانسی لازم برای استفاده از شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه آماده می‌شود.

مدیر کل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: به منظور تامین فضای فرکانسی لازم برای استفاده از فناوری Long Trem Evolution -LTE- تکه باندهای فرکانسی ???? تا ???? مگاهرتز و ???? تا ???? مگاهرتز تخلیه و آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش  M.N از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دکتر عظیم فرد گفت: فناوری LTE که از آن به عنوان شبکه‌های تلفن همراه نسل چهارم نام برده می‌شود جدیدترین فناوری شبکه‌های تلفن همراه است که در حال تکامل بوده و تعداد معدودی از کشورها آن را به صورت محدود آزمایش کرده‌اند.

وی افزود: برخی موسسات استانداردگذاری بین‌المللی مانند 3GPP در حال تدوین و نهایی‌سازی استانداردهای عملیاتی فناوریLTE هستند.

فرد با اشاره به اینکه صاحبنظران می‌توانند نظر خود درباره نحوه به خدمت گرفتن فناوری LTE در کشور را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir اعلام کنند گفت: بر همین اساس دست‌اندرکاران این حوزه، متقاضیان و برنامه‌ریزان استفاده از طیف امواج رادیویی باید به این رویکرد توجه کنند و برای استفاده و یا ارسال تقاضا برای این طیف‌های فرکانسی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هماهنگی لازم را انجام دهند.

 


موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 180589