سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 90 خرداد 31 :: 3:39 عصر ::  نویسنده : M.N

رییس سازمان رگولاتوری هم به جای اپراتور از واگذاری سیم‌کارتی خبر می‌دهد که تاکنون هیچ کسی رنگش را ندیده است.


عبدالله افتاده - دیروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که تعهد فعالیت و راه‌اندازی اپراتور سوم تلفن همراه (اول خرداد ماه جاری) محقق شده، دلیل عرضه نشدن تجاری سیم‌کارت‌های این اپراتور را نگرفتن تاییدیه کیفی عنوان کرد.

طبق پروانه دریافتی، تامین تلکام از تاریخ لازم‌الاجرا شدن پروانه، ? ماه فرصت داشت که بهره‌برداری تجاری از این شبکه را آغاز کند که ابتدای خرداد ماه همان موعد مقرر محسوب می‌شود.

چند سوال در اینجا مطرح است که امیدوارم مسئولان مربوطه به آنها پاسخ مناسب دهند.

?- چرا اپراتوری که قرار بوده طبق پروانه از ابتدای خرداد ماه واگذاری سیم‌کارت به مردم را آغاز کند، امروز برای گرفتن تاییدیه کیفی اقدام می‌کند؟ آیا نباید پیش از پایان مهلت برای دریافت تاییدیه چاره‌اندیشی می‌کرد؟

?- وزیر محترم ارتباطات به جای اینکه در حکم ناظر، در جهت احقاق حقوق مردم به دلیل تاخیر در استفاده از فناوری‌های جدید دفاع کند سعی در توجیه تاخیر اپراتور دارد؟

?- اپراتور سوم قرار بوده از ابتدای خرداد ماه در چند کلانشهر شبکه‌اش را افتتاح کند. اما به تایید مسئولان این اپراتور تاکنون کمتر از ?? سایت BTS تنها در تهران نصب کرده‌اند. آیا این میزان عملکرد یعنی آغاز به کار اپراتور؟

?- رییس سازمان رگولاتوری هم به جای اپراتور از واگذاری سیم‌کارتی خبر می‌دهد که تاکنون هیچ کسی رنگش را ندیده و علت این کار را فشار آوردن به اپراتور برای راه‌اندازی سریع شبکه عنوان می‌کند. آیا رگولاتوری ابزار قانونی برای فشار آوردن به اپراتور در دست ندارد که جایگاه خود را تا این اندازه پایین می‌آورد؟

?- چرا هیچ نهادی به اطلاع‌رسانی نکردن درباره این پروژه ملی اعتراض نمی‌کند؟

یادمان نرود که حتی مراسم ارائه پروانه به اپراتور سوم تلفن همراه نیز دور از چشم خبرنگاران برپا شد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 89
کل بازدیدها: 181158