سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
شنبه 89 بهمن 2 :: 2:22 عصر ::  نویسنده : M.N

شرکت گیگابایت اخیرا با استفاده از تراشه گرافیکی میان رده GT ??? انویدیا محصولی تحت عنوان GV-N???D?-?GI را تولید کرده است.






ویژگی مهم این محصول این است که یک محصول میان رده با قابلیت‌های کارت‌های Hi-End به شمار می‌رود. به این ترتیب که از پردازنده گرافیکی با معماری Fermi GF ??? بهره می‌برد و به یک گیگابایت حافظه DDR? با کلاک ???? مگاهرتز مجهز است.

کارایی کارت GT ??? تقریبا ?? درصد بیشتر از کارت GT ??? تخمین زده شده در حالی که این محصول جدید قیمت کمتری نیز دارد. هسته این کارت گرافیکی با استفاده از فناوری ?? نانومتری تولید شده و سرعت کلاک آن برابر با ??? مگاهرتز است.

برای خنک‌سازی این هسته نیز از ترکیب یک فن ?? میلیمتری به همراه لوله‌های مسی استفاده شده است. نکته قابل توجه درباره GT ??? این است که علیرغم قدرت بالا و فن بزرگی که دارد، برای کار کردن به اتصال کابل برق اضافی احتیاجی نداشته و با توانی که از اسلات PCI Express ?.? دریافت می‌کند بالاترین سطح کارایی را ارائه می‌دهد.

این کارت از قابلیت‌های DirectX ?? و OpenGL ?.? پشتیبانی کرده و مجهز به خروجی‌های تصویر DVI-I، D-Sub و HDMI است. قابل ذکر است که درگاه HDMI این کارت با روکشی از طلا پوشانده شده تا بالاترین سطح کیفیت را ارائه دهد.

از دیگر ویژگی‌های GT ??? می‌توان به ?? پردازنده جریانی، پشتیبانی از فناوری‌های PhysX و CUDA و Pure Video HD انویدیا اشاره کرد. این کارت هم اکنون در بازارهای کشور موجود است.





موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 108
کل بازدیدها: 180607