سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 اردیبهشت 19 :: 2:50 عصر ::  نویسنده : M.N

خبر کشته شدن رهبر القاعده و گزارش‌های مربوط به آن، سایت‌ها و شبکه‌های اینترنتی را در نوردیده است.

محل استقرار  بن لادن پیش از کشته شدن
محل استقرار بن لادن پیش از کشته شدن
در حالی که خبر کشته شدن اسامه بن‌لادن بنیانگذار و رهبر القاعده در صدر اخبار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است و سایت‌های مختلف مشغول ارائه تفسیر و خبر در این خصوص هستند، فضای اینترنت نیز نسبت به این موضوع مهم جهانی شدیداً واکنش نشان داده است.

به گزارش ایتنا، سایت الاهرام به نقل از شرکت آکامی که به رصد ترافیک اینترنت می‌پردازد اعلام کرده است کشته شدن بن‌لادن، تعداد کاربران اینترنت را افزایش داده است.

بنا به اعلام این شرکت، پس از انتشار خبر کشته شدن رهبر القاعده که توسط باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا صورت گرفت، تعداد صفحاتی که در رابطه با این رویداد بازدید شده به ?/? میلیون صفحه در ثانیه رسیده است.

تعداد به‌روزرسانی وبلاگ‌ها هم در این خصوص به رقم حیرت‌آور ???? پست در هر ثانیه رسیده است.

این خبر بسیار مهم برای اولین بار در سایت توییتر منتشر شد و به نظر می‌رسد این موضوع به خوبی اهمیت شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد.

در همین حال اف‌بی‌آی، پلیس فدرال آمریکا، با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد ایمیلی که در آن ادعا می‌شود حاوی تصاویر و فیلم‌هایی از کشته شدن بن‌لادن است، جعلی و ویروسی بوده و ممکن است به سرقت اطلاعات رایانه منجر شود.

بن‌لادن رهبر القاعده که در طراحی و اجرای حوادث تروریستی بسیاری دست داشت، پس از سال‌ها تعقیب و گریز، در دوم ماه می (?? اردیبهشت ????) توسط عملیات نیروهای ویژه آمریکایی که در خاک پاکستان صورت گرفت، در سن ?? سالگی کشته شد.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 49
کل بازدیدها: 180284