سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 مهر 25 :: 7:24 عصر ::  نویسنده : M.N
Sonypicures Sonypicures

کتاب زندگی نامه Steve Jobs توسط Walter Isaacson نوشته شده است. کمپانی Sony Pictures قصد دارد حق امتیاز این کتاب را برای ساخت فیلمی در مورد زندگی Steve Jobs خریداری کند. این کمپانی پیشتر فیلم زندگی نامه Mark Zukerberg موسس شبکه اجتماعی Facebook را با نام Social Network ساخته بود. Sony Pictures اعلام کرده که در مراحل نهایی مذاکره برای خرید حق امتیاز این کتاب است. در ادامه اطلاعات کامل‌تری در مورد این فیلم و قرارداد سونی با Walter Isaacson را مشاهده می کنید.

آگهی تبلیغاتی

Deadline که یک وبلاگ خبری در مورد فیلم های هالیوودی است اعلام کرده که Sony Pictures قرارداد سنگینی را برای دریافت حق امتیاز کتاب زندگی نامه استیو جابز بسته است.

Walter Isaacson، نویسنده کتاب زندگی نامه Steve Jobs یکی از ژورنالیست های متبحر است. وی کتاب بیوگرافی استیو جابز را بر اساس 40 مصاحبه ای که با شخص Steve Jobs و 100 مصاحبه ای که با خانواده، آشنایان، دوستان، رقیبان و همکلاسی های او داشته نوشته است.

این کتاب 450 صفحه ای قرار بود در اواسط نوامبر به بازار عرضه شود. ولی با مرگ ناگهانی استیو و پیشنهاد سونی برای خرید حق امتیاز کتاب زندگی نامه Steve Jobes، همه چیز تغییر کرد.

اگر سونی موفق به خرید حق امتیاز این کتاب شود، قطعا فیلم زندگی نامه استیو جابز بسیار پر طرفدار خواهد بود.




موضوع مطلب : * Apple
* Sony
* Sony Pictures

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 179519