سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:55 عصر ::  نویسنده : M.N
قیمت سیم‌کارت‌های قدیمی همراه اول با کدهای یک، دو و سه در بازار خرید و فروش تلفن همراه روند صعودی به خود گرفته و در حال افزایش است و این روند به گفته رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی در چند هفته اخیر شدت بیشتری یافته است.
آخرین قیمت   سیم‌کارت


 قیمت فروش سیم‌کارت کارکرده با کد یک 750 هزار تومان است و سیم‌کارت صفر با کد دو به مبلغ 850 هزار تومان و کارکرده آن 470 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت صفر با کد سه به مبلغ 680 هزار تومان و کارکرده? آن 370 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت صفر با کد چهار به مبلغ 450 هزار تومان و کارکرده? آن 320 هزار تومان فروخته می‌شود.

هم‌چنین سیم‌کارت صفر با کد پنج به مبلغ 450 هزار تومان و کارکرده? آن 320 هزار تومان به فروش می‌رسد. سیم‌کارت‌های صفر با کد شش هم به مبلغ 400 هزار تومان و کارکرده? آن 270 هزار تومان به فروش می‌رسند.

قیمت سیم‌کارت صفر با کد هفت و هشت به مبلغ 250 هزار تومان و کارکرده? آن 160 هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های 0919 به مبلغ 10 هزار تومان است.

به گزارش M.N همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سیم‌کارت دایمی با قیمت‌های 124 هزار و 800 تومانی با پیش شماره 0910 (بدون تضمین) و 254 هزار و 800 تومانی با پیش شماره 0912 (تضمین‌دار) اقدام می‌کند.

قیمت سیم‌کارت‌های ایرانسل

اما سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند و همراه با آن سیم‌کارت هدیه با پست ارسال می‌شود و برروی آن 200 تومان شارژ دارد؛ به علاوه 100 کیلوبایت GPRS رایگان و 20 پیام الکترونیکی پستچی رایگان هم دارند.

قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل هم 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است. علاوه بر آن ایرانسل دو مدل سیم کارت پیام‌رسان دائمی و اعتباری دارد که سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی 50 هزار تومان است که 20 هزار تومان قیمت سیم‌کارت و 30 هزار تومان سپرده است و اعتباری آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اولیه است که این سیم‌کارت‌ها قابلیت ارسال SMS، MMS و GPRS را دارند و هزینه? SMS آن ارزان‌تر از تعرفه? سیم‌کارت‌های معمولی است.

سیم‌کارت‌های میکروسیم ایرانسل که سیم‌کارت‌هایی برای گوشی‌های آی‌پد و آیفون هستند که اعتباری آن 10 هزار تومان با سه هزار تومان شارژ اولیه است و دائمی آن 120 هزار تومان به فروش می‌روند و سیم‌کارت پیام‌رسان اعتباری میکروسیم هشت هزار تومان است که دوهزار تومان شارژ دارد و سیم‌کارت‌های پیام‌رسان دائمی میکروسیم هم 50 هزار تومان قیمت دارند.



موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:54 عصر ::  نویسنده : M.N
تیم جرجیا تک آمریکا که در رتبه بندی دانشگاه‌های معتبر دنیا جایگاه 27 را داراست در مقابل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حساب 3 بر صفر شکست خورد.
عکس تزئینی   است
عکس تزئینی است

تیم ربوکاپ جرجیا تک آمریکا که متعلق به دانشگاه شماره 27 دنیا است در مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه مقابل روبات‌های فوتبالیست سایز کوچک تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین شکست خورد تا تیم ایرانی پاسخ محکمی به تحریم‌های قطعات این نوع روبات توسط آمریکا داده باشد.

تیم جرجیا تک آمریکا که در رتبه بندی دانشگاه‌های معتبر دنیا جایگاه 27 را داراست در مقابل نماینده دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حساب 3 بر صفر شکست خورد.
تیم فوتبالیست سایز کوچک mrl از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه توانست نماینده دانشگاه جرجیا تک آمریکا را شکست داده و به دور بعدی مسابقات صعود کند.
این پیروزی ارزشمند در شرایطی بدست آمد که برخی قطعات بکار رفته در این لیگ جزء اقلام تحریمی است که آمریکا فروش آن را به کشورمان ممنوع کرده است.



موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:53 عصر ::  نویسنده : M.N

تیم‌های دانش آموزی و دانشجویی در حالی با کسب رتبه‌های اول تا سوم موفق به مرحله نهایی رقابت‌های روبوکاپ 2011 ترکیه راه یافتند که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقام قهرمانی جهان را در بخش فنی لیگ شبیه ساز عامل کسب کرد.

نتایج   تیم‌های ایرانی در روبوکاپ2011 ترکیه

تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران توانستند با کسب امتیازات لازم به دور نهایی مسابقات جهانی روبوکاپ 2011 صعود کنند.
در لیگ جهانی شبیه ساز عامل مسابقات جهانی ترکیه در بخش فنی تیم MRL توانست با کسب رتبه نخست به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کند.

در این دوره با توجه به سطح بالای الگوریتم تیم‌های شرکت کننده در این لیگ، کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت رقابت فنی این لیگ را برای بار نخست در میان تیم‌های شرکت کننده از کشورهای انگلیس، ترکیه، مصر، برزیل، ژاپن و ایران برگزار کند که در این میان تیم شبیه ساز عامل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ترکیه توانست با کسب بیشترین امتیاز رتبه اول را از آن خود کند.

لیگ فوتبالیست سایز کوچک
در این لیگ دو تیم از تایلند و یک تیم از ایران به مرحله نهایی راه یافتند. بر اساس نظر داوران تیم تایلند رتبه اول، دانشگاه علم و صنعت دوم و تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین رتبه سوم را از آن خود کردند.
در مرحله مقدماتی قبل تیم‌های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، Immortals دانشگاه علم وصنعت و parsian دانشگاه امیرکبیر توانستند با غلبه بر تیم‌های کشورهای آمریکا، مکزیک، برزیل، ژاپن، آلمان و چین به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و تیم syrouse شهید بهشتی موفق به صعود در این لیگ نشد.

لیگ فوتبالیست سایز متوسط
در این لیگ 18 تیم شرکت کردند و تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 4 برد مقابل تیم‌هایی از دانشگاه‌های مکزیک، آلمان و هلند و کسب مقام پنجم به مرحله بعدی مسابقات راه یافت.

مراحل اول تا سوم این لیگ در حال برگزاری است. در این مرحله تیم‌هایی از دانشگاه‌های آلمان، هلند، ژاپن، برزیل و پرتغال حریفان این تیم خواهند بود.

لیگ روبات‌های خانگی
در این لیگ 25 تیم شرکت کردند که در 2 دور بازی‌های انجام شده تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان تنها تیم ایرانی شرکت کننده توانست در جایگاه پنجم قرار گرفت. تیم سورنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر نتوانست از این گروه صعود کند.

مراحل اول تا سوم در حال برگزاری است.

لیگ امدادگر واقعی
تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و yra دانشگاه آزاد یزد به همراه تیم‌هایی از دانشگاه‌های تایلند، هلند، ژاپن، مکزیک، آلمان و استرالیا به دور نیمه نهایی صعود کردند.

تیم‌هایی از کشورهای آلمان، یونان، ژاپن، ترکیه، آمریکا و هند و تیم آریانا از دانشگاه آزاد تهران مرکز از رسیدن به دور نیمه نهایی بازماندند.

در بخش رقابت‌های فنی مرحله نیمه نهایی دو تیم از تایلند رتبه‌های اول و سوم را کسب کردند و تیم MRL حائز رتبه دوم شد. رقابت‌های اصلی این لیگ در حال برگزاری است.

لیگ شبیه ساز امدادگر
در این لیگ از 4 تیم صعود کننده به مرحله نهایی، 3 تیم از ایران است که شامل تیم‌های MRL، شهید بهشتی و دبیرستان فرزانگان می‌شود. این 3 تیم با تیم چین به رقابت می‌پردازند.

لیگ دانش آموزی روبوکاپ 2011
در دور نهایی بخش لیگ‌های دانش آموزی ایران در 4 لیگ روبات‌های فوتبالیست سبک وزن، فوتبالیست سطح A، فوتبالیست سطح B و روبات‌های امدادگر B نمایندگان ایران حضور دارند.

دبیرستان علامه حلی، فرزانگان تهران، امام صادق اصفهان و تیمی از فریدونکنار مازندران نمایندگان ایران در دور نهایی لیگ دانش آموزی هستند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:51 عصر ::  نویسنده : M.N

هکرها به بخش کاریابی سایت روزنامه واشنگتن پست رخنه کردند.

واشنگتن  پست هک شد

یکی از قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین روزنامه‌های واشنگتن، از هک شدن بخش کاریابی سایت خود خبر داد.

به گزارش M.N A به نقل از سایت CRN، بنا به گفته دست‌اندرکاران روزنامه واشنگتن پست، هکرها طی حملاتی که در دو مرحله در ?? و ?? ژوئن (? و ? تیر ????) صورت گرفت، با استفاده از دسترسی‌های غیرمجاز توانستند به بخش کاریابی سایت رخنه کنند.

بر اساس این گزارش حدود یک میلیون و ??? هزار حساب در بخش کاریابی سایت، مورد دست‌درازی نفوذگران قرار گرفته است.

واشنگتن پست مدعی شده که هکرها نتوانسته‌اند به کلمه عبور قربانیان یا دیگر اطلاعات شخصی آنها دست یابند.

در عین حال این روزنامه هشدار داد که هکرها می‌توانند با استفاده از ایمیل‌های دزدیده شده، حملات هرزنامه‌ای به راه اندازند و یا آنها را علیه صاحبان ایمیل‌ها، به کار گیرند.

دست اندرکاران این روزنامه با اشاره به اینکه آنها توانسته‌اند به سرعت این آسیب‌پذیری را شناسایی کنند، گفتند در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:50 عصر ::  نویسنده : M.N
معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا: براساس قانون جرایم رایانه‌ای موضوعی به اسم مجازات افراد به دلیل عضویت در فیس‌بوک وجود ندارد.
عضویت در   فیس‌بوک جرم نیست

معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا با اعلام شناسایی بیش از 100 هکر در کشور گفت: هکرها بیشتر به دنبال شناساندن نقاط ضعف امنیتی در سایت‌ها برای نشان دادن توانایی‌های حرفه‌ای خود هستند.

 سرهنگ تورج کاظمی گفت: موضوع هکرها یک موضوع جدید در دنیا مجازی نیست اما با توجه به راه‌اندازی پلیس فتا یک گروه خاص اقدامات هکرها را پیگیری می‌کند.

وی با اعلام اینکه شناسایی هکرها از سوی پلیس در حال انجام است، گفت: تاکنون بیش از 100 هکر در کشور شناسایی شدند و در مجموع میانگین سنی هکرها بین 18 تا 25 سال است.

کاظمی اضافه‌کرد: اخاذی از جمله جرایمی است که از سوی هکرها مورد توجه قرار می‌گیرد به طور مثال هکرها با هک کردن برخی از سایت‌ها اقدام به اخاذی از صاحبان آن می‌کنند که البته این‌گونه جرایم در کل دنیا متداول است.

معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا درباره عضویت در سایت فیسبوک نیز اظهارکرد: براساس قانون جرایم رایانه‌ای موضوعی به اسم مجازات افراد به دلیل عضویت در فیس‌بوک وجود ندارد و حتی اگر افراد از طریق فیس‌بوک اطلاعاتشان مورد سوء استفاده قرار گیرد و به دادسرای جرایم یارانه‌ای مراجعه کنند، شکایت آنان مورد پیگیری قرار می‌گیرد اما هیچ‌گاه با این افراد به عنوان متهم برخورد نمی‌شود و بر این اساس عضویت در فیس‌بوک جرم نیست مگر آنکه افراد بخواهند از این فضا سوءاستفاده کنند.

معاون مبارزه با جرایم پلیس فتا گفت: هر اقدامی که موجب هک حرمت و حیثیت افراد در فضای فیس‌بوک شود جرم محسوب می‌شود و افراد اگر در فیس‌بوک اقدام به توهین و افترا به مقامات دولتی یا افراد خاص و هر شخصی که خسارت و توهینی به فرد دیگر وارد کرده باشد، مرتکب جرم شده است.

کاظمی افزود: بیشترین جرایمی که در فیس‌بوک رخ می‌دهد سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد است.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:48 عصر ::  نویسنده : M.N
آزمایشگاه کسپرسکی، اعلام کرد محصول Kaspersky Anti-Virus 2011 طی آزمایش‌های AV- Comparatives با شایستگی به عنوان Advanced دست یافته است.
Advanced   برای آنتی ویروس 2011 کسپرسکی


 همین محصول کسپرسکی در آزمون درخواستی (On-demand) نیز که هم‌زمان با آزمون بازنگرانه گرفته شده بود، نتایجی مشابه کسب کرده بود.

در آزمایش بازنگرانه، 12 محصول از تولیدکنندگان مختلف مورد آزمایش و مقایسه با یکدیگر قرار گرفتند.

برخلاف آزمایش‌های درخواستی، در تست بازنگرانه کیفیت تشخیص اکتشافی بدافزارهای جدید مورد تحلیل قرار گرفت.

نکته قابل توجه آنکه طی این تست تمام ابزارهای دیگر محافظتی غیرفعال شدند؛ از جمله امکان بروزرسانی پایگاه داده ضدویروس. Kaspersky Anti-Virus 2011 با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سرنهاد و حایز درجه Advanced شد.

سطح تشخیص بدافزار در این آزمایش فقط با استفاده از الگوریتم‌های اکتشافی به 55درصد رسید؛ که در سطح این صنعت یکی از بالاترین درصدها محسوب می‌شود.

در تست درخواستی هم‌زمان نرخ تشخیص برای آنتی ویروس 2011 کسپرسکی این رقم به 97درصد رسید.

نتایج حاصل از تست هشدار و تشخیص اشتباه نمونه‌ها (12 نمونه برای محصول کسپرسکی) مشابه نتایج آزمایش‌های تطبیقی درخواست بود.

بایستی به این نکته اشاره کرد که طبق اطلاعات شبکه ابری امنیتی کسپرسکی، هیچ‌کدام از 12 فایل عملاً هیچ‌گاه در رایانه‌های کاربران تشخیص داده نشده بودند.

نیکیتا شوتسوف، مدیر واحد تحقیقات ضد بدافزار آزمایشگاه کسپرسکی در این به اره می‌گوید: «موضوع جالب این بود که شرکت‌های پیشرو آنتی ویروس از شرکت در این آزمایش امتناع کردند و گفتند بدون محافظت ابری و بروزرسانی پایگاه داده آنتی ویروس، محصولات آن‌ها نمی‌توانند از کاربران به نحو مطلوب محافظت کنند.
به نظر ما، حتی بدون اتصال به اینترنت یا سرویس‌های ابری نیز کاربر بایستی به طور کامل از بابت امنیت سیستم خود و اطلاعات شخصی‌اش مطمئن باشد.
بنابراین حتی با وجود چنین شرایط آزمایشی، آنتی ویروس 2011 کسپرسکی یکی از بالاترین سطوح تشخیص تهدید را به نمایش گذاشت، که نشان می‌دهد چگونه کاربران و محصولات ما حتی بدون اتصال به اینترنت ایمن هستند.
البته ما می‌دانیم که آزمایش‌های بازنگرانه فقط بخش کوچکی از قابلیت‌های آنتی ویروس کسپرسکی را انعکاس می‌دهند؛ حتی کمتر از آزمایش‌های درخواستی که به طور کامل وضعیتی واقعی را برای کامپیوتر کاربران بازآفرینی نمی‌کنند.
لذا در مقام قضاوت محصولات ضد ویروس، توصیه خود ما استفاده از نتایج آزمایش‌هایی واقع‌گرانه‌تر است؛ از جمله تست‌هایی که توسط Real world یا Dynamic گرفته می‌شوند.»



موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:47 عصر ::  نویسنده : M.N
دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا فناوری را ابداع کرده‌اند که بودار بوده و می‌تواند در حین پخش فیلم‌های مختلف رایحه‌هایی را متناسب با تصاویر در فضا پراکنده کند.
تلویزیون را   با بو تماشا کنید


 محققان گروه تحقیقات و تولید شرکت سامسونگ، این فناوری جدید را قدمی جدید در قلمرو واقعیت مجازی می‌دانند. در سال 1960 فیلم‌سازی ماجراجو تلاش کرد فناوری مشابهی را ارائه کند و برای این کار در حین پخش یک فیلم رایحه‌های مختلف را از طریق لوله‌هایی ویژه به داخل سالن سینما و در کنار صندلی‌های سالن هدایت می‌کرد این اولین و آخرین فیلمی بود که در قالب ترکیبی رایحه و تصویر پخش شد.

محققان دانشگاه کالیفرنیا با در نظر گرفتن خطاهای موجود در تکنیک این کارگردان توانستند چهره‌ای عملی‌تر به این فناوری بخشیده و ابزار الکتریکی جدیدی ابداع کنند.
 به گفته این محققان در ابداع جدید به جای فعال سازی مکانیکی از فعال سازی الکتریکی استفاده شده است زیرا ترکیب آن با سیستم‌های پخش کنونی راحت‌تر است.

این ابزار گنجایش بیش از 10 هزار مایع متفاوت و مجزا را دارد که هر یک درون مخازن کوچکی ذخیره شده‌اند.
زمانی که فعال سازی صورت می‌گیرد، کابلی که از میان مخازن عبور کرده مایع مورد نظر را داغ می‌کند.

با داغ شدن مایع آغاز به تبخیر می‌کند و بخار ایجاد شده به دیواره‌های مخزن فشار می‌آورد به طوری که مقداری از این بخار از منافذ کوچکی که بر دیواره مخازن قرار گرفته به بیرون نفوذ می‌کنند.
آزمایش بر روی این ابزار نشان داد افراد می‌توانند رایحه ایجاد شده توسط این فناوری جدید را از فاصله 30 سانتی‌متری از نمایشگر احساس کنند.

با این همه هنوز تمامی 10 هزار رایحه در این ابزار جدید وجود ندارد و در صورتی که شرکتی مانند سامسونگ این تحقیقات را ادامه داده و راهی را برای ترغیب مصرف کنندگان برای خریداری تلویزیون‌های بودار بیابد، برای جمع آوری تمامی رایحه‌های روزانه به سرمایه زیادی نیاز خواهد داشت.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، بسیاری از این رایحه‌ها نیز ترکیبی بوده و به صورت معمولی تولید نمی‌شوند، برای مثال مایعی وجود ندارد که بوی پیتزا بدهد اما محققان معتقدند در صورتی که تقاضای آن به وجود بیاید، فردی برای ساخت آن اقدام خواهد کرد.



موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:45 عصر ::  نویسنده : M.N
فوجیتسو به تازگی خبر از عرضه گوشی‌های همراه F-022 را به بازار چین داد.
گوشی معطر   فوجیتسو از راه رسید



این گوشی جدید حاصل همکاری مشترک فوجیتسو و یک برند بسیار معروف چینی در زمینه ساخت ساعت، جواهرات و کالاهای لوکس به نام Folli Follie می‌باشد که صاحب بیش از 100 فروشگاه در چین است.

مشخصه منحصر به فرد این گوشی معطر بودن آن است. در پشت این تلفن همراه یک تراشه معطر جاسازی شده است که می‌توان آن را خارج و با اسپری کردن عطر آن را مجددا شارژ کرد.

در طراحی بسیبار لوکس این گوشی بلورهای زیرکونیوم 2 قیراته به کار رفته است که یک نمای پر زرق و برق به آن داده است.  نکته قابل توجه این است که در کنار طراحی زیبا و لوکس بودن، امکانات فنی این محصول نیز از نظر دور نمانده است.

برای نمونه می‌توان از نمایشگر 3 اینچی و دوربین 8.1 مگاپیکسلی آن با قابلیت تنظیمات متنوع نام برد. مثلا با فعال شدن حالت "چهره زیبا"، می‌توان تصویر چهره را ویرایش کرد.
همچنین زمانی که گزینه "ردیابی مردمک" (Purple tracking) فعال باشد، حالت چشمان شما در عکس طبیعی نشان داده خواهد شد.
سازندگان این گوشی از این هم فراتر رفته‌اند و آن را به تکنولوژی ضد آب (با درجه IPX5/7/8) و ضد غبار (با درجه IP5X) نیز مجهز کرده‌اند.
وجه تمایز این گوشی در این است که علاوه بر طراحی زیبا و امکانات عالی می‌تواند به نوعی با پراکندن رایحه عطر مورد علاقه شما، ویترینی از سلیقه کاربران خود نیز باشد.
گفتنی است فروش گوشی همراه F-022 از 24 ژوئن 2011 در چین آغاز شده است.



موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:45 عصر ::  نویسنده : M.N
تلویزیون سه‌بعدی CINEMA 3D ال‌جی از سوی بزرگ‌ترین اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون اروپا یعنی VDE گواهینامه Full HD دریافت کرد.
سینماسه‌بعدی ال‌جی گواهینامه Full HD دریافت کرد

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده است که سری تلویزیون‌های سینماسه‌بعدی ال‌جی، از سوی موسسه VDE در اروپا گواهینامه Full HD را برای حالت پخش محتوای سه‌بعدی دریافت کرده است که این مدرک تمامی ابهامات را در مورد Full HD بودن تلویزیون سه‌بعدی ال‌جی از بین می‌برد.

هاویس کوان، مدیر بخش صوتی و تصویری ال‌جی در این به اره گفت: ما خوشحالیم که دریافت گواهینامه Full HD تمامی مناقشات را در مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی پایان می‌دهد.

چالش در مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی این بود که آیا CINEMA 3D ال‌جی تصاویر سه‌بعدی را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و تصاویر افقی آن دارای1080 خط است یا خیر؟

بر اساس این گزارش، فناوری FPR که در تلویزیون سینماسه‌بعدی ال‌جی به کاررفته تصاویر سه‌بعدی عمیق را به وسیله انعکاس و ترکیب دو تصویر 540 خطی (یکی برای چشم چپ و دیگری برای چشم راست) ایجاد می‌کند که این تصاویر به وسیله عینک سه‌بعدی ال‌جی تصویر سه‌بعدی با رزولوشن 1080 پیکسل به کاربر ارایه می‌کند. این قانون و فناوری Film Patterned Retarder (FPR) توسط اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون VDE تایید شده است.

گفتنی است تلویزیون CINEMA 3D ال‌جی تاکنون مجموعه‌ای از تأییدیه‌ها را از نهادها و انستیتوها را دریافت کرده است. اتاق بازرگانی الکترونیکی چین نیز اعلام کرده که رزولوشن عمودی و افقی تلویزیون سینماسه‌بعدی ال‌جی استاندارد p1080 را دارد و گرنه ال‌جی نمی‌توانست در چین از لوگوی Full HD در تبلیغات استفاده کند.

بعلاوه لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین مجله مصرف کنندگان امریکایی Consumer Magazine به تازگی تلویزیون سینما سه بعدی ال جی را به خاطر زاویه دید وسیع، عینک راحت و تصویر شفاف‌تر به عنوان بهترین تلویزیون سه بعدی در امریکا معرفی نموده است.



موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:42 عصر ::  نویسنده : M.N
شرکت اپسون که در زمینه تولید ماشین‌های اداری از قبیل چاپگر، اسکنر و دیتا پرژکتور در دنیا همواره جزء برترین‌ها بوده است، هفته گذشته طی اولین سمینار رسمی خود در ایران از عرضه دیتا پرژکتورها و پرینترهای سایز بزرگ خود با مشارکت گروه آواژنگ خبر داد.
100 محصول   جدید دستاورد سال 2011 اپسون

این شرکت که پیش از این به واسطه شرکتهای دیگر و به صورت پراکنده به عرضه این رده از محصولات خود پرداخته بود، تصمیم به حضوری پر رنگتر در بازار ماشین‌های اداری ایران گرفته تا با حمایت همه جانبه گروه آواژنگ جایگاه واقعی محصولات خود را در بازار به دست آورد.

مدیر فروش منطقه خاورمیانه این شرکت، با اشاره به این موضوع که اپسون با ثبت 20 اختراع در هر روز و مجموعاً 7000 اختراع در سال 2010 یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید ماشین‌های اداری است، بازار ایران را یکی از بازارهای مهم خاورمیانه برای اپسون دانست.

حجم بسیار بالای تولید این شرکت در سال گذشته، باعث شد تا سقف تعداد مشتریان این شرکت به 7/2 میلیون برسد و تقاضای بالا برای محصولات اپسون و توانایی پاسخ به نیاز این تعداد مشتری، این شرکت را بر آن داشته تا با تاسیس چندکارخانه جدید در کشورهای مختلف توانایی پاسخ به این نیاز را در خود ایجاد کند.

گفتنی است اپسون با توجه به حجم تولید و ارائه تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود توانسته است در زمینه پرینتر سوزنی، پرینتر سایز بزرگ، تکنولوژی‌های کریستال و اسکنرهای سایز A3 رتبه نخست فروش دنیا را در سال گذشته از آن خود سازد.

همچنین مدیر خدمات پس از فروش اپسون در خاورمیانه با اشاره به تکنولوژی انحصاری اپسون در زمینه دیتا پرژکتورها گفت: 3LCD تکنولوژی اختصاصی اپسون است که از ترکیب سه LCD که هرکدام نقش پردازش یک رنگ از سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی را دارند تشکیل شده است.

این تکنولوژی که نخستین بار توسط اپسون ابداع شد، از برتری‌های متعددی نسبت به تکنولوژی قدیمی DLP برخوردار است که از آن جمله می‌توان به کاهش 25 درصدی مصرف انرژی، عدم استفاده از قطعات مکانیکی همچون گردونه رنگی و همچنین وضوح بیشتر و روشن‌تر بودن تصویر اشاره کرد.



گفتنی است مدیر محصول دیتا پرژکتورهای اپسون در پاریس به معرفی جدیدترین دیتا پرژکتورهای این شرکت پرداخت که در میان آنها پرژکتورهای کوتاه تابش اپسون که از فاصله بسیار نزدیک شفاف و با کیفیت‌ترین تصاویر را پخش می‌کنند یکی از محصولات معرفی شده بود.

لازم به ذکر است که اپسون در سال 2011 یکصد محصول جدید تولید کرده که از این بین 35 عدد از این محصولات دیتا پرژکتورهای این شرکت هستند.



موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 179921