سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
iPhone 4s iPhone 4s

یکی از مهمترین قابلیت های جدید iPhone 4s دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که نسبت به دوربین 5 مگاپیکسلی iPhone 4 رزولوشن بسیار بالاتری دارد و تصاویر گرفته شده با آن نیز شفافیت و کیفیت بهتری دارند. اپل با ارائه دوربین 8 مگاپیکسلی iPhone 4S، عکاسان تلفن های هوشمند را بسیار خوشحال کرد. در ادامه برخی از عکس های گرفته شده با iPhone 4S را به همراه توضیحات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.

آگهی تبلیغاتی

لنز دوربین بکار رفته در iPhone 4S دقت بسیار بالاتری نسبت به دوربین iPhone 4 دارد و حساسیت آن نیز نسبت به نور ورودی به دیافراگم افزایش یافته است. به همین دلیل کیفیت و شفافیت عکس های گرفته شده با دوربین 4S به مراتب بالاتر از نسخه قدیمی است.

برای آشنایی با قابلیت های جدید iPhone 4S به مقاله "هر آنچه در مورد iPhone 4S باید بدانید" مراجعه کنید.

دوربین آیفون 4S، یک فلش LED نیز دارد که در زمان نیاز بصورت خودکار فعال می شود استفاده از فلش LED حتی در نور زیاد نیز باعث افزایش شفافیت عکس می شود. البته کاربر می تواند قابلیت فعال شدن خودکار فلش را غیرفعال کند.

به لطف پردازنده قدرتمند A5 بکار رفته در iPhone 4s، پردازش عکس همانند دوربین های DSLR به سرعت انجام شده و به این ترتیب تاخیر و عقب افتادگی شاتر به صفر نزدیک شده است. سرعت بالای دوربین باعث می شود تا هیچ صحنه ای را از دست ندهید.

 

کیفیت عکس و سرعت دوربین تنها امکانات جدید iPhone 4s نیستند. در 4S، نرم افزار دوربین از طریق صفحه قفل (Lock Screen) نیز در دسترس است یعنی حتی زمانی که گوشی قفل است نیز می توان نرم افزار گوشی را اجرا کرد. به این ترتیب کاربر می تواند به سرعت دوربین گوشی را فعال کند.

دوربین 8 مگاپیکسلی 4S امکان ضبط ویدیو با کیفیت 1080p را برای اولین بار به آیفون اضافه کرد. به لطف سرویس iCloud اپل، کاربر می تواند بصورت خودکار تصاویر و ویدیوهای خود را برروی iCloud آپلود کرده و به این ترتیب از طریق دستگاه های دیگر مانند iPad, iPod Touch, Mac و یا PC به آنها دسترسی داشته باشد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 179520