سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
سه شنبه 89 بهمن 19 :: 3:13 عصر ::  نویسنده : M.N
اگر از طرفداران سخت افزار باشید، حتما نام Zalman را شنیده اید. این شرکت به صورت حرفه ای رو تجهیزات Cooling فعالیت می کند و انصافا هم محصولات باکیفیتی عرضه می کند.
در جدید ترین سری از تولیدات زلمان، شاهد اتفاق عجیبی هستیم: 3D و جاذبه آن، Zalman را هم به سمت تولید مانیتور سه بعدی سوق داده است.
این محصول 21.5 اینچی، دارای رزولوشن FullHD است و البته نسخه 24 اینچی هم در کار است. همچنین یک LCD 27 اینچی و یک 3DTV در Timeline این شرکت قرار دارد.




نسل بعدی کولرهای Zalman برای کارت های ATi و nVIDIA که هر دو از یک ساختار کلی خنک سازی بهره می برند و فقط محل قرار گرفتن سینک خنک سازی GPU (با توجه به تفاوت محل قرار گرفتن GPU در کارت های این دو شرکت) در آنها متفاوت است. کولر قرمز رنگ برای ATi و دیگری برای nVIDIA (البته نسخه نهایی nVIDIA سبزرنگ خواهد بود).



دو کیس کامپیوتر با مدل های Z7 و Z10 که دومی با مین برد Gigabyte و حافظه Patriotتجهیز شده است و کولر پردازنده مدل CNPS10 Performa این شرکت در آن به کار گرفته شده است.





فن جدید این شرکت:



سر آخر هم چندین خنک کننده برای لپ تاپ ها (البته باز هم دلیل نمی شود که لپ تاپ را سر پایتان بگذارید... خطرناکه حسن!!!). از بین این مدل ها، NC2500 از همه جالب تر است. چون امکان افزودن یک هارد 2.5 اینچی از طریق SATA را داراست.

mamysamy آنلاین نیست. گزارش پست خلاف   پاسخ با نقل قول



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 179913