سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
پنج شنبه 90 تیر 30 :: 12:45 عصر ::  نویسنده : M.N
تلویزیون سه‌بعدی CINEMA 3D ال‌جی از سوی بزرگ‌ترین اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون اروپا یعنی VDE گواهینامه Full HD دریافت کرد.
سینماسه‌بعدی ال‌جی گواهینامه Full HD دریافت کرد

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده است که سری تلویزیون‌های سینماسه‌بعدی ال‌جی، از سوی موسسه VDE در اروپا گواهینامه Full HD را برای حالت پخش محتوای سه‌بعدی دریافت کرده است که این مدرک تمامی ابهامات را در مورد Full HD بودن تلویزیون سه‌بعدی ال‌جی از بین می‌برد.

هاویس کوان، مدیر بخش صوتی و تصویری ال‌جی در این به اره گفت: ما خوشحالیم که دریافت گواهینامه Full HD تمامی مناقشات را در مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی پایان می‌دهد.

چالش در مورد تلویزیون‌های سه‌بعدی این بود که آیا CINEMA 3D ال‌جی تصاویر سه‌بعدی را با کیفیت Full HD پخش می‌کند و تصاویر افقی آن دارای1080 خط است یا خیر؟

بر اساس این گزارش، فناوری FPR که در تلویزیون سینماسه‌بعدی ال‌جی به کاررفته تصاویر سه‌بعدی عمیق را به وسیله انعکاس و ترکیب دو تصویر 540 خطی (یکی برای چشم چپ و دیگری برای چشم راست) ایجاد می‌کند که این تصاویر به وسیله عینک سه‌بعدی ال‌جی تصویر سه‌بعدی با رزولوشن 1080 پیکسل به کاربر ارایه می‌کند. این قانون و فناوری Film Patterned Retarder (FPR) توسط اتحادیه بین‌المللی علوم و فنون VDE تایید شده است.

گفتنی است تلویزیون CINEMA 3D ال‌جی تاکنون مجموعه‌ای از تأییدیه‌ها را از نهادها و انستیتوها را دریافت کرده است. اتاق بازرگانی الکترونیکی چین نیز اعلام کرده که رزولوشن عمودی و افقی تلویزیون سینماسه‌بعدی ال‌جی استاندارد p1080 را دارد و گرنه ال‌جی نمی‌توانست در چین از لوگوی Full HD در تبلیغات استفاده کند.

بعلاوه لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین مجله مصرف کنندگان امریکایی Consumer Magazine به تازگی تلویزیون سینما سه بعدی ال جی را به خاطر زاویه دید وسیع، عینک راحت و تصویر شفاف‌تر به عنوان بهترین تلویزیون سه بعدی در امریکا معرفی نموده است.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 179925