سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
*.: اخبــار فــنــاوری اطــلاعــات و ارتــبــاطــات .:*
 
دوشنبه 90 اردیبهشت 19 :: 3:25 عصر ::  نویسنده : M.N

داریوش مهرجویی کارگردان توانا و با سابقه ایرانی، اولین فیلم سه‌بعدی تاریخ سینمای ایران را تولید خواهد نمود.

داریوش  مهرجویی - کارگردان سینما
داریوش مهرجویی - کارگردان سینما


داریوش مهرجویی قصد دارد تا بزودی فیلم سه‌بعدی ایرانی بسازد.

به گزارش خبرنگار ایتنا، مهرجویی این مطلب را در شنبه شب در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران بیان کرد.

کارگردان فیلم مهمان مامان که در مراسم تلویزیون‌های سه‌بعدی و هوشمند ال‌جی مهمان ویژه شرکت گلدیران بود اظهار نمود: «بزودی فیلم سه‌بعدی خواهم ساخت.»


معلم- مهرجویی- جعفری جوزانی

مهرجویی در این مراسم با ابراز خوشحالی از ورود سریع جدیدترین محصول و فناوری سه‌بعدی در ایران،گفت: ایرانی‌ها همیشه توانسته‌اند با استفاده از هوش و استعداد خود فناوری‌های نوین را علیرغم سنگ‌اندازی‌های زیاد در دست بگیرند و خود را به بهترین فناوری‌های روز دنیا وفق دهند.


Cinema3D - LG

وی افزود: من نیز از دیدن سه‌بعدی فیلم در این تلویزیون‌ها لذت می‌برم و بزودی فیلمی را با استفاده از فناوری سه‌بعدی خواهم ساخت تا ایرانیان از تماشای آن با این تلویزیون‌ها لذت ببرند.

در این همایش که به همت گلدیران نمایندگی رسمی ال‌جی در ایران و با حضور اندی کیم مدیرعامل دفتر ال‌جی در تهران برگزار گردید، حسین تنهایی با استقبال از این طرح و با تشکر از مهرجویی، آمادگی گلدیران و ال‌جی را برای همکاری کامل و حمایت از نخستین فیلم سه‌بعدی ایرانی توسط کارگردان نامدار کشورمان اعلام کرد.


کیم-معلم-جعفری جوزانی-تنهایی-مهرجویی

مهرجویی که در سن 30سالگی با ساخت اولین فیلم خود با نام «گاو» ضمن مطرح نمودن نام خود در سینمای ایران،نگاه‌های هنرمندان، کارگردانان و سینماگران جهان را به ایران معطوف کرد، این بار در سن 72 سالگی می‌تواند خود را به عنوان اولین کارگردان ایرانی سازنده فیلم سه‌بعدی مطرح و در سینمای ایران و جهان جاودانه شود.
 
به گزارش خبرنگار ایتنا، در حاشیه این مراسم نیز مهرجویی و تنهایی در گفت‌وگوی صمیمانه به بررسی چگونگی ساخت این فیلم سه‌بعدی و نحوه همکاری و حمایت گلدیران از مهرجویی پرداختند.

در این مراسم علی معلم یکی از کارشناسان و فعالان سینما و جعفری جوزانی کارگردان مطرح و متبحر سینما نیز حضور داشتند که با حضور در پشت تریبون برای حضار از احساسات و نظرات خود از فناوری‌های جدید بکار رفته در نسل جدید تلویزیون‌های ال‌جی پرداختند.


تنهایی-معلم-مهرجویی-جعفری جوزانی

شایان ذکر است علی معلم در مذاکرات حاشیه‌ای مهرجویی و گلدیران نیز حضور موثر داشت.

کارگردان فیلم سنتوری می‌تواند با ساخت اولین فیلم سه‌بعدی سینمای ایران خود را به عنوان اولین سازنده فیلم سه‌بعدی در خاورمیانه و آسیا نیز مطرح کند.


Cinema3D - LG

شایان ذکر است در صورت ساخت نخستین فیلم سه‌بعدی ایران می‌توان شاهد مطرح شدن این فیلم و نیز سینمای کشورمان در منطقه و جهان بود.



موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

این وبلاگ برترین وبلاگ پارسی بلاگ در سال 1389 شده است . موفق باشید
آخرین مطالب
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 179521